Obstarávanie

Dodávanie čerstvých potravín najvyššej akosti s uplatnením sociálneho aspektu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 134,00
Konečná suma(Bez DPH):
111 766,00
Zaplatené:
96.23%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
13

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky zemiakov na obdobie 6 mesiacov pre organizácie BBSK. Zákazka je rozdelená na 13 častí podľa okresov BBSK. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti v predmetnom verejnom obstarávaní prostredníctvom špeciálnej podmienky účasti (sui generis) v súlade s § 36a ods. 1 ZVO len pre: - registrované integračné sociálne podniky podľa § 12 zákona č. 112/2018 Z.z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - chránené dielne podľa § 55 ods. 1 zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo - fyzické osoby so zdravotným postihnutím, ktoré prevádzkujú alebo vykonávajú samostatnú zárobkovú činnosť na chránenom pracovisku podľa § 55 ods. 1 zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za predpokladu, že aspoň 30 % zamestnancov registrovaných integračných sociálnych podnikov, zamestnancov vykonávajúcich prácu v chránených dielňach alebo zamestnancov programov chránených pracovných miest tvoria osoby so zdravotným postihnutím alebo inak znevýhodnené osoby napríklad podľa § 2 ods. 5 a 6 zákona č. 112/2018 Z. z.. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienky účasti podľa 36a ods. 1 ZVO vyhradzuje právo vyžiadať od záujemcu doklady preukazujúce splnenie predmetnej podmienky účasti v prípade, ak tieto skutočnosti nebudú vyplývať z voľne dostupných registrov verejnej/štátnej správy.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
AVAGRI s.ro. 1 5 244,00 Neuvedené EUR 14. Júl 2023 357921
AVAGRI s.ro. 1 6 099,00 Neuvedené EUR 14. Júl 2023 357920
AVAGRI s.ro. 1 3 420,00 Neuvedené EUR 14. Júl 2023 357919
AVAGRI s.ro. 1 12 654,00 Neuvedené EUR 14. Júl 2023 357918
AVAGRI s.ro. 1 8 151,00 Neuvedené EUR 14. Júl 2023 357917
BELSPOL SP, s.r.o. 1 2 560,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357916
BELSPOL SP, s.r.o. 1 6 720,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357915
BELSPOL SP, s.r.o. 1 12 467,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357914
BELSPOL SP, s.r.o. 1 10 560,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357913
BELSPOL SP, s.r.o. 1 2 560,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357912
BELSPOL SP, s.r.o. 1 14 656,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357911
BELSPOL SP, s.r.o. 1 5 920,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357910
BELSPOL SP, s.r.o. 1 20 755,00 Neuvedené EUR 20. Júl 2023 357909

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke informacia o ulozeni podkladov a zverejnovani dokumentov 4. Október 2021 4. Október 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3167503/content/1217557/download","filename":"informacia o ulozeni podkladov a zverejnovani dokumentov.docx"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.