Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu SAFETICA ONE v trvaní 24 mesiacov
Technické vlastnosti: Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej s aktívnym monitoringom DLP riešenia podpory formou SLA., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 1. Proaktívny monitoring vybraných parametrov aplikačného riešenia SAFETICA určených s prevádzkou a dostupnosťou DLP služieb,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 2. aktívny monitoring DLP pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 3. pravidelné vyhodnocovanie DLP incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 4. v mesačnej správe je zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 5. kontrola logov,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 6. napojenie na log-management/SIEM určený dodávateľom a zadefinovanie parametrov,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 7. aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 8. dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav,; Technické vlastnosti: Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:, Hodnota / charakteristika: 9. vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne, - evidencia DLP incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku.; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 1. Disponovanie minimálne dva certifikovanými technikmi pre Tier 1 a a dvoma špecialistami Tier 2 na produkt SAFETICA DLP,; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 2. disponovanie certifikátmi ISO/IEC 20000 (systém manažérstva kvality služieb) a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti),; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 3. disponovanie certifikátom min. GOLD PARTNERA spoločnosti SAFETICA (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť SAFETICA, alebo Distribútor). Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcich bodov 1., 2. a 3.,; Technické vlastnosti: Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: 5. disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH/CHFI (Computer Hacking Forensic Investigator).; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať predmetné servisné v jednotlivých organizačných subjektov objednávateľa v 19 miestach inštalácie geograficky umiestnených na území Slovenska., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
iServices s. r. o. | 2 | 42 850,00 | 20% | EUR | 24. November 2022 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.