Rozsah požadovanej podpory:; Definícia:; - Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA s pokrytím 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách; - Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 6MD mesačne – môže byť vykonané vzdialene alebo lokálne v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách; - Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5 (v čase od 07:00 do 16:00), 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách; - Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách
Technické vlastnosti: Detailné požiadavky na SLA, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) odborné činnosti skupiny špecialistov pre menované technológie HW a SW v rozsahu SLA 9x5 (od 07:00 do 16:00). Požadovaný je výkon on-site v nutnom rozsahu SLA a vzdialene pokiaľ je riešenie možné vykonať prostredníctvom zabezpečeného sieťového pripojenia:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku zariadení,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: d) pravidelný monitoring výkonnosti zariadení a vykonanie opatrení na odstránenie nedostatkov, vrátane udržiavania dokumentácie o nastavení monitoringu, návrhu riešenia incidentov a varovaní z monitoringu a navrhovania monitorovacích udalostí,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: g) pravidelná profylaktika (preventívne servisné zásahy realizované v rámci proaktívnych činností) za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, minimálne v rozsahu uvedenom v tabuľke č. 1 Minimálny rozsah profylaktických činnosti., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 24x7, vykonanie zásahu vzdialene alebo on-site do 4 hodín od vzniku incidentu on-site, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje prevziať na seba zodpovednosť za výkon pravidelných a plánovaných činností ako aj činností v prípade incidentu od vlastných zamestnancov Objednávateľa v lehote najneskôr 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Vision IT Solutions, a. s. | 1 | 122 880,00 | 20% | EUR | 25. Máj 2023 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.