Obstarávanie

Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 120,00
Konečná suma(Bez DPH):
43 166,66
Zaplatené:
69.48%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
skupina tovarov podľa technickej špecifikácie
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zmluvy sú služby Maintanance (technická a servisná podpora) softvérovej platformy pre prehliadanie priestorových údajov –ySpatial Basic Package (ďalej aj „počítačový program“).

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - inštalácia aktualizácií alebo oprávvy konaných v počítačovom programe z vlastnej iniciatívy dodávateľa, vyplývajúcich najmä zo zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov SR,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: z vylepšenia existujúcej funkcionality v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií počítačového programu, z opravy počítačového programu vydaním funkčnej alebo bezpečnostnej záplaty; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: alebo iných dôvodov (napr. dizajnu, drobných zmien, ktoré neobsahujú podstatnú zmenu funkčnosti) v dodanej hlavnej verzii počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - aktualizácia (update/upgrade) novej verzie aplikačného podporného programového vybavenia, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Objednávateľa po uvoľnení vyššej verzie (vo vedľajšej alebo v hlavnej verzii) využívaných podporných informačných systémov;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat aplikačného podporného programového vybavenia Objednávateľa, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný, na používanie počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - oznámenie každej aktualizácie počítačového programu vydaním novej vyššej hlavnej verzie počítačového programu do tridsiatich (30) kalendárnych dní; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Objednávateľovi za účelom prípadnej aktualizácie (upgrade) počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - konzultačná podpora Objednávateľovi pri riešení prevádzkových problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - podpora a konzultácie Objednávateľovi pri neštandardnom správaní sa počítačového programu alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - aktualizácia používateľskej dokumentácie pre všetky role používateľov pri aktualizácií počítačového programu, ak má aktualizácia vplyv na používateľskú dokumentáciu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - technická podpora pri inštalácií aktualizácií alebo opráv v počítačovom programe alebo aktualizácií aplikačného podporného programového vybavenia; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: (pri implementácií/testovaní/uvedení do produkčnej prevádzky);; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - analýza a odstránenie havarijných stavov serverového pracoviska počítačového programu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - reinštalácia komponentov počítačového programu podľa požiadaviek Objednávateľa;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - inštalácia nových pracovísk počítačového programu, popr. integrácia na nové prostredia u Objednávateľa alebo vyžiadané Objednávateľom na tretie strany;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) alebo Poskytovateľ po zásahu technickej podpory, reinštalácii počítačového programu, alebo nutného operačného, databázového; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: alebo iného systému, popr. zaškolenie podľa požiadavky Objednávateľa;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - servisná podpora ySpatial Basic Package v rozsahu riešenie a odstraňovanie vád, chýb, nedostatkov, porúch alebo akýkoľvek iných problémov počítačového programu,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: brániacich jej riadnemu a/alebo bezchybnému používaniu (vrátane právnych vád počítačového programu, resp. ich častí), a/alebo spôsobujúcich jej čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: a/alebo spôsobujúcich čiastočné a/alebo úplné obmedzenie jej používania/prevádzky ySpatial Basic Package, za účelom udržania jej funkčnosti.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - pomoc a podporu pri riešení vzniknutých vád ySpatial Basic Package rieši dodávateľ primárne prostredníctvom systému Helpdesk,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: ktorý slúži na evidenciu vád, evidenciu statusov riešenia jednotlivých incidentov.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - v prípade vzniku vád ySpatial Basic Package sa dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu počítačového programu počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatku,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike. Hlásenia, ktoré prídu do Helpdesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Na účely plnenia servisnej podpory budú vady rozdelené do troch kategórií:; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Vada kategórie A – počítačový program nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Vada kategórie B – funkčnosť počítačového programu je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Vada kategórie C – ostatné drobné vady počítačového programu, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B.; Technické vlastnosti: Doba odozvy :, Hodnota / charakteristika: reakčná doba Poskytovateľa, počítaná od nahlásenia vady Objednávateľom do nástupu na jej definovanie/odstránenie (v prípade poskytovania servisnej podpory),; Technické vlastnosti: Doba odozvy :, Hodnota / charakteristika: resp. čas od zadania požiadavky na technickú podporu zo strany Objednávateľa po akceptovanie v Helpdesk zo strany Poskytovateľa (v prípade poskytovania technickej podpory).; Technické vlastnosti: Doba zásahu:, Hodnota / charakteristika: - záväzný čas odstránenia vady, počítaný medzi nahlásením vady Objednávateľom a jej odstránením Poskytovateľom.; Technické vlastnosti: Doba zásahu:, Hodnota / charakteristika: (v prípade poskytovania servisnej podpory), resp. čas od okamihu zadania požiadavky technickej podpory do doby uzatvorenia požiadavky Poskytovateľom (v prípade poskytovania technickej podpory).; Technické vlastnosti: Doba zásahu:, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ navrhuje pri poskytovaní servisnej podpory počítačového programu dodržať nasledovné časy plnenia, za predpokladu ich nahlásenia Objednávateľom:; Technické vlastnosti: Doba  odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Kategória vady: A, Doba odozvy: 4 pracovné hodiny, Doba zásahu: 2 pracovné dni; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Kategória vady: B, Doba odozvy: 1 pracovný deň, Doba zásahu: 4 pracovné dni; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Kategória vady: C, Doba odozvy: 2 pracovné dni, Doba zásahu: 6 pracovných dni; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Zaradenie vady do príslušnej kategórie bude prvotne na posúdení Objednávateľa, v prípade rozporu o zaradení vady budú zmluvné strany rokovať o zaradení vady do príslušnej kategórie.; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Za službu servisnej podpory ySpatial Basic Package sa nebude považovať odstraňovanie chýb a vád, ktoré vzniknú v dôsledku nedodania riadneho a bezchybného plnenia dodávateľom.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Služby pre ySpatial Basic Package - Maintenance, Jednotka: počet mesiacov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
YMS, a.s. 3 51 800,00 20% EUR 23. Máj 2023 351110

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.