Predmetom zmluvy sú služby Maintanance (technická a servisná podpora) softvérovej platformy pre prehliadanie priestorových údajov –ySpatial Basic Package (ďalej aj „počítačový program“).
Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - inštalácia aktualizácií alebo oprávvy konaných v počítačovom programe z vlastnej iniciatívy dodávateľa, vyplývajúcich najmä zo zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov SR,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: z vylepšenia existujúcej funkcionality v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií počítačového programu, z opravy počítačového programu vydaním funkčnej alebo bezpečnostnej záplaty; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: alebo iných dôvodov (napr. dizajnu, drobných zmien, ktoré neobsahujú podstatnú zmenu funkčnosti) v dodanej hlavnej verzii počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - aktualizácia (update/upgrade) novej verzie aplikačného podporného programového vybavenia, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Objednávateľa po uvoľnení vyššej verzie (vo vedľajšej alebo v hlavnej verzii) využívaných podporných informačných systémov;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat aplikačného podporného programového vybavenia Objednávateľa, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný, na používanie počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - oznámenie každej aktualizácie počítačového programu vydaním novej vyššej hlavnej verzie počítačového programu do tridsiatich (30) kalendárnych dní; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Objednávateľovi za účelom prípadnej aktualizácie (upgrade) počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - konzultačná podpora Objednávateľovi pri riešení prevádzkových problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - podpora a konzultácie Objednávateľovi pri neštandardnom správaní sa počítačového programu alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - aktualizácia používateľskej dokumentácie pre všetky role používateľov pri aktualizácií počítačového programu, ak má aktualizácia vplyv na používateľskú dokumentáciu;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - technická podpora pri inštalácií aktualizácií alebo opráv v počítačovom programe alebo aktualizácií aplikačného podporného programového vybavenia; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: (pri implementácií/testovaní/uvedení do produkčnej prevádzky);; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - analýza a odstránenie havarijných stavov serverového pracoviska počítačového programu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - reinštalácia komponentov počítačového programu podľa požiadaviek Objednávateľa;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - inštalácia nových pracovísk počítačového programu, popr. integrácia na nové prostredia u Objednávateľa alebo vyžiadané Objednávateľom na tretie strany;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) alebo Poskytovateľ po zásahu technickej podpory, reinštalácii počítačového programu, alebo nutného operačného, databázového; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: alebo iného systému, popr. zaškolenie podľa požiadavky Objednávateľa;; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - servisná podpora ySpatial Basic Package v rozsahu riešenie a odstraňovanie vád, chýb, nedostatkov, porúch alebo akýkoľvek iných problémov počítačového programu,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: brániacich jej riadnemu a/alebo bezchybnému používaniu (vrátane právnych vád počítačového programu, resp. ich častí), a/alebo spôsobujúcich jej čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: a/alebo spôsobujúcich čiastočné a/alebo úplné obmedzenie jej používania/prevádzky ySpatial Basic Package, za účelom udržania jej funkčnosti.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - pomoc a podporu pri riešení vzniknutých vád ySpatial Basic Package rieši dodávateľ primárne prostredníctvom systému Helpdesk,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: ktorý slúži na evidenciu vád, evidenciu statusov riešenia jednotlivých incidentov.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: - v prípade vzniku vád ySpatial Basic Package sa dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu počítačového programu počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatku,; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike. Hlásenia, ktoré prídu do Helpdesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Na účely plnenia servisnej podpory budú vady rozdelené do troch kategórií:; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Vada kategórie A – počítačový program nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Vada kategórie B – funkčnosť počítačového programu je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Maintanance (technická a servisná podpora):, Hodnota / charakteristika: Vada kategórie C – ostatné drobné vady počítačového programu, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B.; Technické vlastnosti: Doba odozvy :, Hodnota / charakteristika: reakčná doba Poskytovateľa, počítaná od nahlásenia vady Objednávateľom do nástupu na jej definovanie/odstránenie (v prípade poskytovania servisnej podpory),; Technické vlastnosti: Doba odozvy :, Hodnota / charakteristika: resp. čas od zadania požiadavky na technickú podporu zo strany Objednávateľa po akceptovanie v Helpdesk zo strany Poskytovateľa (v prípade poskytovania technickej podpory).; Technické vlastnosti: Doba zásahu:, Hodnota / charakteristika: - záväzný čas odstránenia vady, počítaný medzi nahlásením vady Objednávateľom a jej odstránením Poskytovateľom.; Technické vlastnosti: Doba zásahu:, Hodnota / charakteristika: (v prípade poskytovania servisnej podpory), resp. čas od okamihu zadania požiadavky technickej podpory do doby uzatvorenia požiadavky Poskytovateľom (v prípade poskytovania technickej podpory).; Technické vlastnosti: Doba zásahu:, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ navrhuje pri poskytovaní servisnej podpory počítačového programu dodržať nasledovné časy plnenia, za predpokladu ich nahlásenia Objednávateľom:; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Kategória vady: A, Doba odozvy: 4 pracovné hodiny, Doba zásahu: 2 pracovné dni; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Kategória vady: B, Doba odozvy: 1 pracovný deň, Doba zásahu: 4 pracovné dni; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Kategória vady: C, Doba odozvy: 2 pracovné dni, Doba zásahu: 6 pracovných dni; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Zaradenie vady do príslušnej kategórie bude prvotne na posúdení Objednávateľa, v prípade rozporu o zaradení vady budú zmluvné strany rokovať o zaradení vady do príslušnej kategórie.; Technické vlastnosti: Doba odozvy/zásahu:, Hodnota / charakteristika: Za službu servisnej podpory ySpatial Basic Package sa nebude považovať odstraňovanie chýb a vád, ktoré vzniknú v dôsledku nedodania riadneho a bezchybného plnenia dodávateľom.
Technické vlastnosti: Služby pre ySpatial Basic Package - Maintenance, Jednotka: počet mesiacov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
YMS, a.s. | 3 | 51 800,00 | 20% | EUR | 23. Máj 2023 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.