Obstarávanie

Technická podpora informačno-poradenského centra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
255 792,00
Konečná suma(Bez DPH):
174 166,66
Zaplatené:
68.08%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je poskytnúť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi zabezpečenie technickej podpory pre zmenové požiadavky informačno-poradenského centra obstarávateľa. Ako hlavný komunikačný bod s klientom využíva objednávateľ call centrum obsluhujúci telefonický kanál, e-mail, ticketing, kampaňový manažment, chat/chatBOT s SMS kanál.; Cieľom zákazky je pružné zabezpečenie požiadaviek a zmien na funkcionalitu systému a to v rozsahu: priebežne riešiť zlepšovanie komunikácie s klientom v súvislosti s agendou, ktorú klientom poskytuje a legislatívnymi zmenami, ktoré často vyžadujú zmeny aj na strane infomačno-poradenského centra a iných oddelení komunikujúcich s klientami, optimalizácia komunikácie, legislatívne zmeny a rozširovanie služieb pre klientov vyžadujú časté zmeny a úpravy v nastavení systému (zmenové požiadavky); a prípadné rozšírenia počtu agentských pracovísk na strane objednávateľa, ktoré obsluhujú klientov. Takéto požiadavky rôzne veľkého rozsahu sú zo strany objednávateľa vyžadované niekoľkokrát mesačne a pri ich realizácií je vyžadovaná pomoc externého poskytovateľa

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Charakteristika IPC:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Technologicky IPC pozostáva z komponentov :, Hodnota / charakteristika: - telefónie (IP PBX Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise v duplikovanom riešení – virtual appliance,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - softwarovej nadstavby Genesys Engage v aplikačnom HA s komponentami Genesys Voice Portal, Genesys Inbound Voice, Genesys E-mail a nadstavba Ticketing, Genesys Outbound,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Genesys proactive contact SMS/E-mail, Geensys Mobile Services, Genesys Bot Orchestration, Genesys Infomart, Genesys WebGAD, SMS gateway. Súčasťou IPC je aj testovacia platforma; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - recording systém Nice Engage activce recording; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Riešenie IPC je inštalované vo virtuálnom prostredí vmw v dvoch geolokačne oddelených datacentrách na operačných systémoch Windovs Srv 2014/2016,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Linux a so zálohovanou databázou MS-SQL cluster server 2012 v režime active - passive.; Technické vlastnosti: Požadované služby technickej podpory pre zmenové požiadavky informačno-poradenského centra objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: TECHNICKÁ PODPORA - Základná správa systému, Hodnota / charakteristika: - Inštalácia updatov, bugfixov, security updatov s minoritným dopadom na produkčnú prevádzku; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ sa zaväzuje udržiavať všetky časti systému na úrovni najnovších aktualizácií, čo zahŕňa inštaláciu aktualizácií systému, inštaláciu security updatov a bugfixov.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný pred aktualizáciou písomne (e-mail) informovať objednávateľa o dostupnosti nových aktualizácií,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: vplyvu na dostupnosť systému počas inštalácie, možné riziká vyplývajúce z danej aktualizácie, predpokladaný časový harmonogram; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a plán inštalácie danej aktualizácie spolu s celkovým počtom hodín potrebných na vykonanie úkonu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Aktualizáciu je možné vykonať až po schválení objednávateľom, ktorý určí najvhodnejší termín realizácie tak, aby daným úkonom nebola ovplyvnená prevádzka Informačno-poradenského centra.; Technické vlastnosti: TECHNICKÁ PODPORA - Pokročilá správa systému, Hodnota / charakteristika: - Inštalácie upgradov a migrácií spojených s prechodom na nový hardware, operačné systémy, databázy, ktoré majú zásadný vplyv na produkčné prostredie; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Z dôvodu plánovanej obmeny aktuálneho existujúceho hardwaru, sa vyžaduje aby poskytovateľ poskytoval objednávateľovi technickú podporu; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pri plánovanej migrácii spojenej s prechodom na nový hardware a s tým súvisiace úkony ako import a export dát, inštalácie operačných systémov, upgradov a databáz; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: ktoré majú zásadný vplyv na produkčné prostredie a overenie správnej funkčnosti systému po migrácii.; Technické vlastnosti: TECHNICKÁ PODPORA - Analýza a návrh, Hodnota / charakteristika: - špecifikácia nových prevádzkových požiadaviek užívateľa a technicko-funkčný návrh riešenia pre potreby schválenia zadávateľom; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Ak objednávateľ bude počas trvania zmluvy požadovať novú funkcionalitu systému z dôvodu skvalitnenia poskytovaných služieb Informačno-poradenského centra,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: poskytovateľ na základe požiadavky vytvorí návrh možného riešenia, špecifikáciu danej požiadavky a zároveň predloží technicko-funkčný návrh spolu s predpokladaným rámcom služieb; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: úkonov a počtom hodín potrebným na vykonanie požadovanej funkcionality.; Technické vlastnosti: TECHNICKÁ PODPORA - Konfigurácia systému, Hodnota / charakteristika: - Konfigurovanie nových služieb/agentských skupín/reportov, úpravy aktuálnej konfigurácie; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvy zabezpečiť objednávateľovi podporu pre požadované zmeny v aktuálnej konfigurácii podľa jeho požiadaviek, konfiguráciu nových služieb, agentských skupín a potrebných reportov; Technické vlastnosti: TECHNICKÁ PODPORA - Softwarový vývoj:, Hodnota / charakteristika: - vývoj špeciálneho software pre integráciu Genesys/NICE/Alcatel na iné systémy, vývoj plug-inov do jestvujúcich aplikácií, vývoj nových aplikácií; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Zahŕňa vývoj špeciálneho software pre integráciu Genesys/NICE/Alcatel na iné systémy a zabezpečenie interoperability s existujúcimi systémami objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: vývoj plug-inov do už jestvujúcich aplikácií používaných v prostredí informačno-poradenského centra,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: vývoj nových aplikácií pre potreby objednávateľa spolu s testovaním, odladením a nasadením do produkčného prostredia.; Technické vlastnosti: TECHNICKÁ PODPORA – Testovanie, Hodnota / charakteristika: - Testovanie nových funkčností, ktoré nevie objednávateľ testovať samostatne; napríklad disaster testy, simulované záťažové testy; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ sa zaväzuje v rámci nasadzovania nových aplikácií a softwaru, konfigurácii nových služieb a vykonaných úpravách v aktuálnej konfigurácii; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: vykonávať testy funkčnosti a taktiež ak to bude potrebné aj simulované záťažové testy z dôvodu zaistenia funkčnosti systému aj po nasadení do produkčného prostredia; Technické vlastnosti: SPÔSOB A FORMA PLNENIA:, Hodnota / charakteristika: Plnenie predmetu zmluvy bude po dobu 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný nastúpiť na realizáciu servisného zásahu alebo zmenu v systéme bez zbytočného odkladu,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 4 hodín od požiadavky verejného obstarávateľa ak nie je v požiadavke stanovené inak a službu vykonať; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: (t. j. riadne ukončiť) najneskôr do 24 hodín od začatia jej vykonávania, avšak za predpokladu súčinnosti objednávateľa.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ vykoná diagnostiku poruchy, odstránenie poruchy, zmenu podľa požiadavky objednávateľa a uvedenie systému do plnohodnotnej prevádzky.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný počas celej doby platnosti zmluvy zabezpečiť aktuálnosť systému a to inštaláciou potrebných aktualizácií a security updatov.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky poskytovateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: v odôvodnených prípadoch aj v inom čase telefonicky. Objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavky prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na testovanie, softwarový vývoj, analýzu a návrh, konfiguráciu systému a požiadavky na správu systému.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Súčasťou hlásenia o poruche alebo požiadavke na opravu/úpravu bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: objednávateľa, ktorý bude poskytovateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky, predbežný rozsah poruchy alebo požadovaná úprava v systéme, dátum a čas nahlásenia poruchy; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Hodinová sadzba za technickú podporu/servisný zásah zahŕňa kompletný výkon vykonaný zamestnancom/zamestnancami poskytovateľa na konkrétnej činnosti/oprave bez ohľadu na počet zamestnancov; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: ktorý danú činnosť/opravu vykonávajú. Poskytovateľ nie je oprávnený násobiť skutočný počet hodín trvania opravy počtom zamestnancov, vykonávajúcich túto činnosť/opravu. Nejedná sa o človekohodinu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Jednotkovú cenu uvedenú v hodinách bude poskytovateľ fakturovať prepočítanú na skutočne strávený čas výkonu služby.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Cena hodiny v sebe zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením služby, vrátane, ale nielen dopravných nákladov.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Do času výkonu servisného zásahu sa nezapočíta čas strávený na ceste do a z miesta plnenia. Čas opravy alebo úpravy v systéme sa začína počítať od momentu prihlásenia sa pracovníka poskytovateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: u povereného zamestnanca objednávateľa v čase začatia vykonávania služby emailom alebo telefonicky, alebo prihlásenia sa na mieste plnenia; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Po odstránení poruchy alebo vykonaní úpravy podľa požiadavky objednávateľa poskytovateľ vykoná za účasti; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: povereného zamestnanca objednávateľa potrebné preskúšanie pre overenie správnej funkčnosti systému.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ je povinný po vykonaní každej činnosti/opravy uskutočniť skúšku spôsobilosti (funkčnosti); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: systému za účelom preverenia riadneho poskytnutia služieb a to za prítomnosti poverených zástupcov poskytovateľa a objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Predmet plnenia sa považuje za splnený podpísaním akceptačného protokolu o servisnom úkone alebo požadovanej úprave v systéme,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: potvrdzujúci vykonanie požadovanej služby oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, ktorý bude obsahovať požiadavku objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: spolu s popisom riešenia zo strany poskytovateľa a záver k danej úprave/oprave, termín plnenia s výkazom odpracovaných hodín.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 12 mesiacov. Potvrdený protokol o servisnom úklone bude tvoriť prílohu faktúry.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. TECHNICKÁ PODPORA - Základná správa systému, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: 100, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 2. TECHNICKÁ PODPORA - Pokročilá správa systému, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 3. TECHNICKÁ PODPORA -Analýza a návrh, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 4. TECHNICKÁ PODPORA - Konfigurácia systému, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: 1400, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 5. TECHNICKÁ PODPORA - Softwarový vývoj, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: 600, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 6. TECHNICKÁ PODPORA - Testovanie, Jednotka: hodín, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 7. Základná pracovná pozícia agenta IPPBX endpoint (licencia+softphone+headset), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 8. Základná pracovná pozícia agenta Nice recording licencia + IP DR link licencia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 9. Rozšírenie základnej pozície agenta Nice quality management, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 10. Základná pracovná pozícia agenta Genesys Engage On Premise Base Package NR : SIP Interaction, Qualification&Parking, CIM, CHAT, E-mail, SMS, Workspace/AIC, Infomart, CX Insights + HA, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 11. Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Multimedia Ticketing, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 12. Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Proactive Contact - E-mail/SMS - SUB, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 13. Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Social Engagement (FB) Pkg - SUB, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 14. Rozšírenie základnej pozície agenta Genesys Outbound Voice - SUB, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 15. Rozšírenie ostatných komponentov systému Genesys Voice Platform - SUB– kanál IVR systému, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 16. Rozšírenie ostatných komponent systému Genesys Chatbot Orchestration – 3,6 Mio Turns – SUB, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ALCASYS, a.s. 3 209 000,00 20% EUR 13. Júl 2022 350210

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.