Obstarávanie

Dodávka softvéru a multilicencie modulov Workflow, Evidencia zmlúv a objednávok a eCestovné príkazy pre informačný systém ÚDZS.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
126 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
70 833,33
Zaplatené:
56.21%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
celý predmet zákazky
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Ide o poskytnutie multilicencie dodávateľa objednávateľovi k používaniu počítačového programu - informačného systému (ďalej len „počítačový program“ alebo „informačný systém“). Počítačový program bude mať oblasti (jednotlivé oblasti môžu byť nazvané aj časti, moduly a pod., podľa toho, ktorý dodávateľ to má ako zadefinované).; Inštalácia modulov workflow, evidencia zmlúv a objednávok, elektronické cestovné príkazy a ich prepojenie s informačným systémom Softip Profit.; Školenie v rozsahu 8 hodín pre 2 administrátorov a 15 používateľov s odovzdaním užívateľskej dokumentácie v elektronickej forme.; Záručná doba na počítačový program 12 kalendárnych mesiacov odo dňa podpisu akceptačného protokolu.; Služby technickej podpory počas záručnej doby pre moduly WKF, EZO a eCP poskytované pri prevádzke 12 kalendárnych mesiacov odo dňa podpisu akceptačného protokolu vrátane poradenstva týkajúcich sa problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu, jeho nastavení alebo inštalácií a to formou Help desku v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00.; Dodávateľ sa zaväzuje reagovať na podnet objednávateľa v zmysle nasledovných parametrov: Priorita A - Kritická Chyba / Reakčná doba do 4 pracovných hodín / Doba neutralizácie chyby do 8 pracovných hodín; Priorita B - Hlavná Chyba / Reakčná doba do 8 pracovných hodín / Doba neutralizácie chyby do 24 pracovných hodín; Priorita C - Drobná chyba / Reakčná doba do 24 pracovných hodín / Doba neutralizácie chyby do 48 pracovných hodín; A - Kritická Chyba = Kritická chyba je vážna počítačová chyba, ktorá núti program zastaviť a pre bežiaci program, operačný systém alebo softvér nebude možné normálne ďalej pracovať. Táto chyba môže spôsobiť reštart počítača alebo zamrznutie.; B – Hlavná chyba = Hlavná chyba je chyba, ktorá môže spôsobiť nesprávne vykonanie inštrukcie, prípadne spôsobí obmedzené používanie programu. Základná funkčnosť programu je dostupná.; C – Drobná chyba = Drobná chyba je chyba, ktorá obmedzuje používanie programu, ale je zabezpečená bežná funkčnosť programu.; Pracovné hodiny sú definované ako 8hodín = 1 pracovných deň od 8:00hod. do 16:00hod.; Štandardná servisná pohotovosť bude realizovaná v režime 8x5, t.j. 8 hodín 5x do týždňa v rámci pracovnej doby počas pracovných dní od pondelka do piatku.; Počítačový program musí mať voliteľne rozširujúce oblasti (časti, moduly a pod.). Prípadné rozširujúce oblasti (časti, moduly a pod.) musia dohromady tvoriť komplexný a prepojený celok s informačným systémom SOFTIP PROFIT, ktorý objednávateľ používa na vedenie ekonomickej a logistickej a personálno-mzdovej agendy.; Časovo neobmedzenou multilicenciou musí byť objednávateľ oprávnený dodávateľom používať počítačový program pre osobnú potrebu, ktorou sa rozumie interné používanie počítačového programu v súlade s jeho určením dodávateľom a jeho pracovníkmi a to formou zavedenia a uloženia rozmnoženiny počítačového programu do pamäti počítača, jeho zobrazenia a prevádzky v rámci tohto počítača.; Počítačový program musí umožňovať schvaľovanie dokumentov z aplikácií tretích strán prostredníctvom API rozhrania.; Od dodávateľa sa požaduje vytváranie aktualizačných súborov počítačového programu v nadväznosti na vývoji právnych predpisov tak, aby výstupy počítačového programu zodpovedali účelu, pre ktorý je určený, a to spravidla bez zbytočného odkladu potom, čo k relevantnej zmene právnych predpisov dôjde; aktualizačné súbory budú ďalej vytvárané tiež za účelom vylepšenia počítačového programu a opráv jeho chýb. Dodávateľ bude prijímať návrhy k úprave počítačového programu taktiež od objednávateľa.; Dodaný informačný systém musí byť plne kompatibilný so súčasným ERP systémom SOFTIP PROFIT. Dodaná má byť multilicencia pre 450 – 600 konkurenčných používateľov. Informačný systém musí byť nainštalovaný na testovacom, akceptačnom a produkčnom prostredí objednávateľa.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SOFTIP, a. s. 1 85 000,00 20% EUR 28. Jún 2022 342776

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.