Obstarávanie

Podpora pre moduly eZdravie v rámci nemocničného informačného systému Asseco XANTA.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
85 752,00
Konečná suma(Bez DPH):
71 458,33
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Služby pre poskytovanie podpory v rozsahu modulov a licencií eZdravie.; Podpora modulov a garancia funkčnosti aplikačného softwarovéru  k predmetu Kúpnej zmluvy č. Z20187230_Z (ďalej ako ASW ) pre moduly: - Doména eVyšetrenia, - Doména eRecept; Dodávateľ sa zaväzuje po dobu platnosti tejto podpory zabezpečovať opravu zistených chýb v programovom kóde ASW formou aktuálne vydávaných softwarových opravných kódov (hot-fix alebo patch).; Garancia overenia zhody informačného systému voči eZdravie u všetkých domén na ktoré sa vzťahuje podpora; Garancia rozvoja ASW - Dodávateľ sa zaväzuje po dobu platnosti tejto podpory rozvíjať ASW a poskytovať objednávateľovi updaty, upgrady či vyššie verzie tohto ASW, ktoré boli uvoľnené na trh a ktoré zahŕňajú: a. opravené funkcie a moduly, b. vylepšené funkcie a moduly, c. nové funkcie a moduly, ktoré nie sú samostatne dodávané na trh.; Garancia legislatívnych update - Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať úpravy kódu ASW tak, aby tento pracoval v súlade s platnými predpismi a zákonmi. Úprava ASW bude vykonaná pri každej zmene právnych predpisov, ktorá sa bude dotýkať funkcií ASW. Lehota k vykonaniu úprav je 30 dní od vydania príslušného právneho predpisu v zbierke zákonov...; ...V prípade zverejnenia inou formou pred termínom vyhlásenia v zbierke zákonov nastane plnenie po dohode medzi oboma zmluvnými stranami tak, aby nebolo narušené bezchybné spracovanie dát pre potreby objednávateľa. Zabezpečenie legislatívnych update garantuje dodávateľ iba na poslednú, na trh uvoľnenú verziu ASW.; Garancia dostupnosti úprav ASW - Dodávateľ sa zaväzuje umožniť objednávateľovi prístup k poslednej verzii ASW; Servisné garancie – Dodávateľ sa zaväzuje garantovať objednávateľovi dostupnosť služieb servisná pohotovosť, telefonická pohotovosť HotLine a služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov v rozsahu podľa dohodnutého programu podpory technických prostriedkov IS.; Garancia podpory databázových prostriedkov - Dodávateľ sa zaväzuje po doby platnosti tejto podpory zabezpečiť podporu databázového prostredia a ďalších systémových softwarových prostriedkov, ktoré sú inštalované u objednávateľa ako nutná súčasť prevádzkového prostredia ASW.; Garancia služieb - Dodávateľ sa zaväzuje po dobu platnosti tejto podpory zabezpečiť pre objednávateľa nasledujúce služby: a. služby migrácie – prevod aplikácie na vyššiu verziu databázového prostredia. Prípadné náklady na prevod – migráciu nie sú zahrnuté v paušálnej cene tejto zmluvy. b. služby inštalácie opráv (hot-fix služby) - inštalácie opravných kódov (hot-fix, patch,) ASW poskytovaných v rámci tejto podpory. c. služby zaškolenia správcov ASW pri implementácii nových verzií na mieste u objednávateľa.; Garancia informovanosti - Dodávateľ sa zaväzuje bez omeškania informovať objednávateľa o všetkých softwarových produktoch, alebo ich častiach, uvoľňovaných v rámci tejto podpory a takisto o všetkých nových, samostatne dodávaných funkciách a moduloch ASW do 5 pracovných dní od ich sprístupnenia na trh.; Garancia poskytovania ďalších služieb, ktoré súvisia s rozvojom, rozšírením, vylepšením prevádzky ASW alebo ďalším spracovaním dát diela v rozsahu 16 hodín mesačne, na základe požiadavky cez HelpDesk Centrum podpory zákazníkov. V prípade nevyčerpaných hodín za kalendárny mesiac sa tieto prenesú do ďalšieho mesiaca.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Poskytovanie hotline, pohotovosti, servisných zásahov , podpory prevádzky a upgrad ASW, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 1 85 750,00 20% EUR 5. Jún 2023 339522

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.