Obstarávanie

Informačno - komunikačné technológie a príslušný spotrebný materiál


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
553 175,00
Konečná suma(Bez DPH):
490 855,00
Zaplatené:
88.73%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie tovaru, konkrétne ide o dodanie výpočtovej techniky pre SPŠ J. Murgaša Ostatné technologické prvky Nadstavba v zmysle Príloh č. 4 SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky jednotlivo a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Projekt bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Špecifický cieľ: 2.2.3 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní, kód výzvy IROP-PO2-SC223-2022-97, kód Žiadosti o nenávratný finančný príspevok (ďalej len ŽoNFP) v ITMS2014+ NFP302020CDY4 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja za predpokladu schválenia projektu. Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 PC učebne Nadstavba Časť predmetu zákazky č. 2 IKT Nadstavba Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky jednotlivých častí predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 1 k SP Technická špecifikácia a Cenová kalkulácia ponúkaného tovaru a ostatných prílohách Súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IT Life s.r.o. 1 96 908,00 Neuvedené EUR 9. Január 2023 329300
IT Life s.r.o. 3 393 947,00 Neuvedené EUR 12. Január 2023 329299

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Informácia o uložení súťažných podkladov 22. November 2018 22. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3008917/content/883768/download","filename":"informacia o ulozeni podkladov a zverejnovani dokumentov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.