Obstarávanie

Analýza zhody stavu kybernetickej bezpečnosti s požiadavkami zákona,


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
3 333,33
Zaplatené:
23.8%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71241000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Vypracovaním rozdielovej analýzy zhody organizácie - namocníc objednávateľa s požiadavkami zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “zákon o kybernetickej bezpečnosti”) a návrh odporúčaní na dosiahnutie súladu v zmysle platnej legislatívy kybernetickej bezpečnosti a informačných technológií verejnej správy; V zmysle zákona o kybernetickej bezpečnosti, výsledná rozdielová analýza zhody musí obsahovať minimálne tieto kapitoly:; 1. Overenie stavu zhody právnych opatrení v oblastiach; • definícia základnej služby; • stanovenia kritérií a rozsahu bezpečnostných opatrení; • personálnej bezpečnosti; • riadenia dodávateľských služieb, akvizície, vývoja a údržby informačných systémov; • Identifikácia opatrení v súvislosti so subjektmi „tretia strana“ ako ich definuje zákon o kybernetickej bezpečnosti; 2. Overenie stavu zhody organizačných opatrení v oblastiach; • organizácie informačnej bezpečnosti; • riadenia aktív, hrozieb a rizík; • personálnej bezpečnosti; • riadenia dodávateľských služieb, akvizície, vývoja a údržby informačných systémov; • technických zraniteľností systémov a zariadení; • riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov; • riadenia prevádzky; • riadenia prístupov; • fyzickej bezpečnosti a bezpečnosti prostredia; 3. Overenie stavu zhody technických opatrení v oblastiach; • Kryptografia; • Monitorovanie, testovanie bezpečnosti a bezpečnostný audit; • Bezpečnosť sietí a informačných systémov; • Riadenie privilegovaných prístupov (užívateľov); 4. Overenie stavu zhody procesných opatrení v oblastiach; • detekcie kybernetických bezpečnostných incidentov; • evidencie kybernetických bezpečnostných incidentov; • postupov riešenia a riešenie kybernetických bezpečnostných incidentov; • určenie kontaktnej osoby pre prijímanie a evidenciu hlásení; • riadenia kontinuity procesov; Rozdielová analýza zhody je vstupným dokumentom určujúcim konkrétne ďalšie kroky, ktoré je zo strany objednávateľanevyhnutné vykonať pre dosiahnutie zhody reálneho stavu úrovne kybernetickej bezpečnosti objednávateľa so zákonom o kybernetickej bezpečnosti.; Výstupom zadávaného predmetu zákazky bude rozdielová analýza zhody, t.j. súbor rozdielových zistení, stanovujúcich, do akej miery, a či vôbec sú súčasné bezpečnostné opatrenia objednávateľa v zhode s požiadavkami zákona o kybernetickej bezpečnosti.; Výstup bude obsahovať aj odporúčania, aké opatrenia (organizačné, procesné, technické), a v akom rozsahu je potrebné prijať, aby boli požiadavky zákona o kybernetickej bezpečnosti naplnené u objednávateľa.; Vypracovanie GAP rozdielovej analýzy zhody existujúceho stavu voči regulačným požiadavkám a návrh odporúčaní na dosiahnutie súladu zo zákonom o kybernetickej bezpečnosti.; Výstup musí obsahovať aj tabuľku s legislatívnymi požiadavkami, s identifikovaným súladom (v súlade / nevyhovuje / čiastočne v súlade), ako aj textovú časť popisujúcu aktuálny stav objednávateľa a nápravné opatrenia pre identifikované rozdiely s cieľom dosiahnutia súladu s platnou a účinnou legislatívou týkajúcou sa kybernetickej bezpečnosti.; Výsledný dokument, ktorým je rozdielová analýza zhody odovzdá dodávateľ zástupcovi objednávateľa:; • v dvoch vyhotoveniach v tlačenej forme,; • v elektronickej forme na šifrovanom USB kľúči.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ELTODO SK, a.s. 8 4 000,00 20% EUR 8. Október 2020 287033

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.