Obstarávanie

Informačný systém Covid-19


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 595,00
Konečná suma(Bez DPH):
166 083,00
Zaplatené:
99.69%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Cieľom realizácie zákazky bolo zrealizovanie a implementácia systému na evidenciu laboratórnych žiadaniek a výsledkov testovania na vírus SARS-CoV-2 v prostredí ÚVZ SR. Ide o centrálny systém prevádzkovaný v prostredí ÚVZ SR Bratislava, s webovým rozhraním. Informačný systém COVID-19 bude slúžiť na evidenciu laboratórnych žiadaniek a výsledkov testovania na vírus SARS-CoV-2 v prostredí UVZ SR. Požaduje sa centrálny systém, pomocou ktorého sa budú registrovať všetky žiadanky zo štátnych a súkromných laboratórií poverených štátom na výkon tejto činnosti. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v špecifikácii informačného systému Covid -19,ktorý je prílohou Výzvy.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
7. Máj 2020
Vestník:
100/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
13. Máj 2020
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
166 595,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
Asseco Central Europe, a. s.
IČO:
35760419

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo

Vysvetlenie:

Ide o naliehavú skutočnosť pandémie a núdzového stavu vyhláseného v dôsledku novovzniknutého a rýchlo sa celosvetovo až do Európy a SR šíriaceho sa Coronavírusu, spôsobujúceho verejné ohrozenie zdravia obyvateľstva s možným dôsledkom úmrtia pacienta. Z tohto dôvodu je potrebná realizácia a implementácia systému na evidenciu laboratórnych žiadaniek a výsledkov testovania na vírus SARS-CoV-2 v prostredí ÚVZ SR. Zrealizovanie centrálneho systému prevádzkovaného v prostredí ÚVZ SR Bratislava, s webovým rozhraním.Centrálny systém, pomocou ktorého sa budú registrovať všetky žiadanky zo štátnych a súkromných laboratórií poverených štátom na výkon tejto činnosti. Podrobné odôvodnenie je uvedené v dokumentácii na samostatnom doklade.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 1 166 083,00 Neuvedené EUR 12. Máj 2020 277250

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke podľa §24 zákona o VO 19. Máj 2020 19. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092311/content/1059241/download","filename":"Správa o zákazke podľa §24.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Príloha č.1: Špecifikácia IS Covid-19 k Výzve 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092159/content/1058973/download","filename":"2020 IS Špecifikácia.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka č.3 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092178/content/1058992/download","filename":"Cenová ponuka č.3.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka č.2 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092177/content/1058991/download","filename":"Cenová ponuka č.2.pdf"}]
Zmluva Zmluva o Dielo č. OZ20200007 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092212/content/1059104/download","filename":"Zmluva o dielo.pdf"}]
Zmluva Darovacia zmluva 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092836/content/1060165/download","filename":"Darovacia zmluva.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092176/content/1058990/download","filename":"Cenová ponuka č.1.pdf"}]
Zmluva Dohoda o ukončení zmluvy o dielo OZ 20200007 22. Máj 2020 22. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092835/content/1060162/download","filename":"Dohoda o ukončení zmluvy o dielo.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie priameho rokovacieho konania 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092201/content/1059082/download","filename":"2020_IS_Odôvodnenie_PL.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ 18. Máj 2020 18. Máj 2020 []
Zápisnica Zápisnica z priameho rokovacieho konania - podľa ust. § 115 ods. 1 písm. c) 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092207/content/1059086/download","filename":"2020 IS Zápisnica po PRK.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Určenie predpokladanej hodnoty zákazky 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092203/content/1059083/download","filename":"2020 IS Určenie predp hodn PL.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Dosiahnutá úspora 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092210/content/1059089/download","filename":"2020 IS Úspora PL_.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Výzva- priame rokovacie konanie podľa ust. §115 ods.1 písm.c) 18. Máj 2020 18. Máj 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3092154/content/1058959/download","filename":"2020 IS Výzva na PRK PL.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.