Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v papierovej podobe


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
318 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
318 400,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok. Stravná poukážka nemá charakter všeobecného platobného prostriedku a je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín). Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená na 4,00 € počas doby poskytovania služby. Stravné poukážky budú verejnému obstarávateľovi dodávané v ním požadovanej nominálnej hodnote.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 2 318 400,00 Neuvedené EUR 6. Február 2020 261728

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067801/content/1008190/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 23. Október 2019 23. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062900/content/998992/download","filename":"Sutazne_podklady.doc"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3062900/content/998993/download","filename":"Sutazne_podklady.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 20. Február 2020 20. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080722/content/1035919/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Oznámenie o vyhodnotení ponúk 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067868/content/1008415/download","filename":"Vyhodnotenie ponúk.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067866/content/1008411/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067838/content/1008372/download","filename":"Cenová ponuka Up Slovensko.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Vysvetlenie súťažných podkladov 19. November 2019 19. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3066848/content/1006383/download","filename":"Vysvetlenie SP.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Žiadosť o nápravu 19. November 2019 19. November 2019 []
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica z vyhodnotenia ponúk 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067802/content/1008191/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067839/content/1008395/download","filename":"Ponuka DOXX Stravné lístky.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 26. November 2019 26. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3067800/content/1008189/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda o zabezpečení stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v papierovej forme 20. Február 2020 20. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3080716/content/1035901/download","filename":"ZKZ-06-2020 Up Slovensko txt.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.