Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie obecného úradu v obci Kolačkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kolačkov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
125 423,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk - obálok s ponukami sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa, na adrese: zasadačka Obce, Kolačkov, Kolačkov č.30, 065 11 Nová Ľubovňa, okr. Stará Ľubovňa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Projekt rieši zateplenie jestvujúceho objektu Obecného úradu v obci Kolačkov. Obecný úrad bol postavený začiatkom 70-tých rokoch minulého storočia. Funkčné využitie objektu spočíva v kancelárskych priestorov, archív obecného úradu a priestorov pre kultúrne podujatia / divadelná sála, spoločenské priestory, knižnica /.

Doplňujúce informácie

1. Podrobnosti o verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky (stavebné dielo) bude financované z prostriedkov verejného obstarávateľa resp. z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi. 3. V prípade žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov, túto doručiť v písomnej forme (poštovou, faxovou) alebo elektronickou poštou, na adresu splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa: INPRO POPRAD, s.r.o., kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj (+421 903 785 720), email: inpropoprad4@gmail.com v určenej lehote. Upozorňujeme ale záujemcov, aby posielali žiadosti o súťažné podklady v dostatočnom časovom predstihu pred uvedenou lehotou na poskytovanie súťažných podkladov - aby im stihli byť súťažné podklady doručené a aby sa neoberali napr. o lehotu na prípadné vysvetľovanie. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo, požadovaný spôsob doručenia súťažných podkladov, meno a priezvisko osoby oprávnenej na osobné prevzatie súťažných podkladov a jej tel. číslo (pokiaľ záujemca požaduje osobné prevzatie). Súťažné podklady, po obržaní žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v predpísanej lehote, budú tieto záujemcovi zaslané poštovou zásielkou alebo si ich prevezme osobne vo vopred telefonicky dohodnutom termíne. Súťažné podklady sa budú odovzdávať na adrese splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa v pracovných dňoch v čase 8:00 - 14:00 hod., najlepšie po telefonickom dohovore. V prípade požiadavky osobného prevzatia súťažných podkladov, ak nepríde k ich prevzatiu z dôvodov na strane žiadateľa/záujemcu vo vopred dohodnutom termíne, bude sa jednať o ich neprevzatie zo strany žiadateľa/záujemcu. Je preto v záujme žiadateľov/záujemcov, aby žiadosť o súťažné podklady doručili v dostatočnom časovom predstihu a zároveň si ich aj prevzali. 4. V bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je uvedené: 4 mesiacov odo dňa zadania zákazky, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, prihliadajúc pritom na rozsah, zložitosť a náročnosť stavebného diela; možnosti a pod.: - do 4 mesiacov (v zmysle ZoD) odo dňa uzatvorenia zmluvy a následného odovzdania staveniska pre úspešného uchádzača zhotoviteľa. Uchádzač môže v rámci ponuky a zmluvy ponúknuť verejnému obstarávateľovi aj kratšiu lehotu realizácie, ako je predpísaná maximálna lehota, nakoľko pri prípadnej rovnosti celkových ponukových cien predmetu zákazky dvoch alebo viacerých uchádzačov o výslednom poradí rozhodne čo najkratšia lehota realizácie predmetu zmluvy. V prípade rovnosti celkových ponukových cien a rovnosti ponúknutej lehoty výstavby dvoch alebo viacerých uchádzačov o výslednom poradí rozhodne nižšia ponúknutá cena častí predmetu zákazky: ASR Zateplenie obecného úradu v obci Kolačkov, t. j. bez časti ELI Bleskozvod. Ďalšie záväzné podmienky určujúce začiatok a koniec realizácie predmetu zmluvy sú predpísané v zmluvných podmienkach (príloha č.1 súťažných podkladov). 5. Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodov 16.1.2.1 až 16.1.2.3 súťažných podkladov a bodov III.1.1 až III.1.3 Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 11 ZoVO - čestným vyhlásením uchádzača (vo väzbe na § 100 ods. 1 písm. i) ZoVO), pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača, resp. uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, požadovať predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v požadovanom rozsahu, forme a platnosti zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle bodu 16.1.2.1 až 16.1.2.3 súťažných podkladov (v prípade, ak už skôr nepredložili požadované doklady), a to v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy verejného obstarávateľa. Ďalej platia ustanovenia § 44 ods. 1 ZoVO. 6. Verejný obstarávateľ bude v zmysle § 155q ods. 6 ZoVO postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31.10.2015.