Vyhlásené obstarávanie

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
221 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66510000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
30. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Poistenie majetku a finančnej hotovosti na 36 mesiacov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poistenie majetku UPJŠ - nehnuteľného a hnuteľného pre prípad živelných rizík, odcudzenia a vandalizmu a poistenie finančnej hotovosti pre prípad odcudzenia a lúpeže. Charakter a podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohách časti B.1 súťažných podkladov "Špecifikácia a cena predmetu zákazky" (ktoré sú zároveň aj prílohami rámcovej dohody).. Predmetom zákazky je poistenie majetku UPJŠ - nehnuteľného a hnuteľného pre prípad živelných rizík, odcudzenia a vandalizmu a poistenie finančnej hotovosti pre prípad odcudzenia a lúpeže. Poisťovateľ musí počas trvania poistnej zmluvy pri poistení majetku v prípade živelných rizík podľa bodu 1.) Prílohy B.1-1 (a ostatných) súťažných podkladov akceptovať poistné sumy majetku, stanovené poistníkom (UPJŠ v Košiciach) a nebude uplatňovať prípadné podpoistenie. Charakter a podrobné vymedzenie (podrobný opis, špecifikácia a rozsah) predmetu zákazky je uvedený v prílohách B.1-1 až 3 súťažných podkladov, ktoré sú zároveň aj prílohami k rámcovej dohode: Splatnosť poistného vyžaduje verejný obstarávateľ štvrťročne, bez navýšenia poistného. Škodovosť verejného obstarávateľa za predchádzajúce obdobie: Škodovosť za obdobie od 1.7.2016 do 5.3.2019: 307,36% (Plnenia = 15; ročné poistné = 816.344,64 EUR; Rezervy = 1.660,00 EUR; Spolu plnenia = 818.004,64 EUR; Uhradené poistné = 266.136,80 EUR). Zaslúžený predpis za obdobie 01.08.2019 - 21.05.2020 = 59 969 €, Škody + rezervy za obdobie 01.08.2019 21.05.2020 = 7 443,13 €, Aktuálna škodovost = 12,41 %, Počet škôd 5, Vyplatene 7 143 €, Rezerva 300 €. Uchádzač predloží v rámci svojej ponuky ako prílohu č. 4 dohody, aj Všeobecné poistné podmienky poisťovateľa a príp. osobitné poistné podmienky poisťovateľa. (Verejný obstarávateľ neprijme ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky.)

Doplňujúce informácie

1. Nadlimitná zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa ustanovenia § 66 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, s využitím pravidla v § 66 ods. 7-druhá veta - tzv. super reverzná súťaž. 2. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a k ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na webovej adrese podľa bodu I.3) tohoto oznámenia: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1434 V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil jednotný spôsob komunikácie pre všetkých záujemcov/uchádzačov a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. 3.a. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní, sa bude K O M U N I K Á C I A a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitami EO EKS. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v tomto verejnom obstarávaní v rámci EO EKS sú uvedené v platných všeobecných podmienkach a manuáloch EO EKS. 3.b. O V Y S V E T L E N I E informácií, uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese podľa bodu I.3) tohoto oznámenia, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií, uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však - podľa § 48 ZVO, šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, a to prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk . Vysvetlenie bude verejne a priamo prístupné na Elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS a predmetného verejného obstarávania a zároveň bude registrovaným záujemcom odosielané/doručované prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom https://eo.eks.sk sa vysvetlenie považuje za doručené. 4. ZÁBEZPEKA ponuky sa nevyžaduje. 5. OBHLIADKA miesta poskytnutia predmetu zákazky sa neuskutoční. 6. Predmetné verejné obstarávanie: d) nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.