Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok (2020 – 2023)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 390 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok (2020 – 2023)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je : Zabezpečenie poskytovania stravovania pre zamestnancov Regionálnej správy a údržby ciest Nitra a. s. formou stravných poukážok v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania služieb stravovania zamestnancov Regionálnej správy a údržby ciest Nitra a. s., stredísk správy a údržby Komárno, Nové Zámky, Levice, Topoľčany a Nitra podľa §152 zákona NR SR č.311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov formou stravných poukážok v stravovacích zariadeniach poskytujúcich obedové menu s celoročnou prevádzkou. Pod pojmom zabezpečenie poskytovania služieb stravovania zamestnancov sa rozumie poskytovanie jedného teplého hlavného jedla vrátane vhodného nápoja. Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy je cca 300 000 ks s nominálnou hodnotou stravnej poukážky vo výške 4,50 €.

Doplňujúce informácie

1. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 2. Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením vyplneného jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ods. 1 zákona, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti predkladá uchádzač ako scan originálov alebo úradne overených kópií. 3. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64, ods. 4 zákona o VO v systéme Elena na URL adrese:https://www.e-lena.sk/ 4. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie Kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora.