Vyhlásené obstarávanie

Centrum pre funkčné a povrchovo funkcionalizované sklá


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 362 859,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Výsledky

Centrum pre funkčné a povrchovo funkcionalizované sklá

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho laboratórneho zariadenia, jeho umiestnenie v existujúcom objekte vrátane nevyhnutných stavebných úprav podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Dodávka špeciálnej technológie a laboratórnych zariadení na účely realizácie vedeckého výskumu a vývoja a nevyhnutné stavebné úpravy, resp. úplné prispôsobenie priestorov špecifickým podmienkam, ktoré si zariadenia určené na potreby vedeckého výskumu vyžadujú. Verejný obstarávateľ požaduje zriadenie nových laboratórií dodaním a inštaláciou, resp. zabudovaním technológie a laboratórnych zariadení, vypracovanie projektovej dokumentácie a realizáciu nevyhnutných stavebných úprav súvisiacich s dodávkou a inštaláciou technológií a laboratórnych zariadení, ako aj s vybudovaním potrebného pracovného a sociálneho zázemia pre obslužný personál, zaškolenie personálu, záručný servis počas záručnej doby. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI uvedeným v bode III.1) tohto oznámenia: 1. Použitie Jednotného európskeho dokumentu Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED), ktorý verejný obstarávateľ vytvorí a zverejní pomocou modulu JED ako predvyplnený dokument JED - výzva vo formáte .xml a .pdf v profile verejného obstarávateľa. Hospodársky subjekt vytvorí odpoveď na dokument JED výzva pomocou Modulu JED vo verejnej zóne. Postup vytvorenia odpovede je dostupný v Príručke k funkcionalitám webového sídla úradu zverejnenej na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Príručka k funkcionalitám webového sídla úradu, najmä no nielen v rozsahu informácií uvedených v bode 6.2 Modul JED prístupný vo verejnej zóne a podbode 6.2.2 Akcie Modulu JED pre HS vo verejnej zóne tohto dokumentu. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne a ktorý nevyužíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, ani nevyužíva (nenavrhuje) subdodávateľov, vyplní, podpíše a predloží JED, ktorý vyplní za seba. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti a/alebo využíva (navrhuje) subdodávateľa/subdodávateľov, vyplní, podpíše a predloží JED za seba a predloží aj vyplnený/vyplnené, podpísaný/podpísané samostatný/samostatné JED/JED-y, ktorý/ktoré obsahuje/obsahujú príslušné informácie a podpis každej z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti a/alebo každého subdodávateľa. Ak je osoba, ktorej zdroje a/alebo kapacity využíva zároveň aj subdodávateľom, za túto osobu predloží len jeden JED. Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, uchádzač vyplní a predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov spolu s ich podpismi. Ak uchádzač použije JED/JED-y, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu prostredníctvom systému EVO požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí prostredníctvom systému EVO požadovaný/požadované doklad/doklady verejnému obstarávateľovi v lehote určenej verejným obstarávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako päť (5) pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. 2. Prepočet inej meny na menu EUR Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB). Za rok 2020 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený ECB v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. 3. Preukazovanie splnenia podmienok účasti skupinou dodávateľov Osobné postavenie: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie na dodanie predmetu zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Finančné a ekonomické postavenie: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 4. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení zákona č. 221/2019 Z. z. Sociálny aspekt - súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia výťahu na prepravu osôb vrátane imobilných osôb.