Predmetom obstarávania je vytvorenie a dodanie kompletného riešenia a implementácia nového informačného systému pre obsluhu zákazníkov do prostredí obstarávateľa (ďalej aj ako ISSOZ) a zabezpečenia služby technickej podpory (podpory, údržby a rozvoja) pre tento systém. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch, najmä v prílohe B súťažných podkladov.. Predmetom obstarávania je: návrh, vytvorenie, dodanie a implementácia kompletného riešenia nového informačného systému obsluhy zákazníkov SSD - ISSOZ, zabezpečenie služby technickej podpory (podpora, údržba a rozvoj) ISSOZ. Cieľom je taktiež poskytnúť obstarávateľovi systém (optimálne odvetvový štandard) v oblasti zabezpečenia informačnej podpory pre procesy zamerané na realizáciu a riadenie služieb zákazníkom, ktorý bude disponovať unifikovanými a konsolidovanými procesmi a s nimi súvisiacimi dátami na jednom mieste. Všetky údaje v ISSOZ musia byť taktiež prístupné pre ďalšie existujúce systémy v rámci existujúcej, ako aj budúcej, infraštruktúry obstarávateľa a napojené na prostredie budúcej integračnej platformy (IPL). Súčasne musia byť všetky dáta pripravené pre napojenie do budúceho Enterprise Data Warehouse (EDW). V rámci ISSOZ je potrebné počítať s tým, že dáta budú v systéme nielen natívne vznikať, ale budú do systému ISSOZ aj vstupovať, a to z rôznych externých zdrojov. Dáta budú následne distribuované a sprístupnené do nadväzujúcich interných ako aj externých systémov. Obstarávateľ od ISSOZ ako hlavné ciele predovšetkým očakáva: zníženie prevádzkových a implementačných nákladov pri rozvoji nového riešenia v porovnaní s existujúcim riešením, zvýšenie efektivity a zjednodušenie firemných procesov podporovaných novým informačným systémom pre obsluhu zákazníkov, väčšiu flexibilitu nového riešenia pri implementácii nových požiadaviek obstarávateľa, zabezpečenie kompatibility nového riešenia s aktuálnymi ako aj budúcimi legislatívnymi požiadavkami SR a EÚ. Obstarávateľ predpokladá a požaduje, že dodávateľ: zabezpečí aj rozvoj riešenia v zmysle vývoja nových funkčností, používateľského rozhrania ako aj rozhraní na systémy a aplikácie v rámci existujúcej ako aj budúcej infraštruktúry obstarávateľa a systémov tretích strán, vytvorí pre obstarávateľa priestor pre nasadzovanie inovatívnych riešení pre svojich zákazníkov, akceptuje, že v súlade s IT stratégiou obstarávateľa je požadovaná prevádzka ISSOZ na serveroch, ktoré sú umiestnené v dátových centrách poskytnutých obstarávateľom. Je požadované, aby zákaznícky informačný systém (ISSOZ) poskytoval možnosť komplexnej obsluhy zákazníka a súčasne rešpektoval a zohľadňoval aktuálne legislatívne požiadavky. Súčasne systém ISSOZ poskytne funkcionalitu v rozsahu existujúcich integračných väzieb.
Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.