Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie zberných nádob pre účely zvozu komunálneho odpadu a vytriedených zložiek odpadu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
560 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34928480-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
30. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Obstaranie zberných nádob pre účely zvozu komunálneho odpadu a vytriedených zložiek odpadu

Obstaranie zberných nádob pre účely zvozu komunálneho odpadu a vytriedených zložiek odpadu

Obstaranie zberných nádob pre účely zvozu komunálneho odpadu a vytriedených zložiek odpadu

Obstaranie zberných nádob pre účely zvozu komunálneho odpadu a vytriedených zložiek odpadu

Opis obstarávania

Na zber zmesového komunálneho odpadu (ZKO) a triedeného odpadu (TO) sú určené typizované plastové zberné nádoby vo veľkostiach 120 l, 240 l a 1100 l podľa technickej špecifikácie v opise predmetu zákazky. Materiál zberných nádob má byť pevný, nie pružný. Maximálny požadovaný celkový rozsah je 6590 kusov.. Verejný obstarávateľ obstaráva na zber zmesového komunálneho odpadu (ZKO) a jeho vytriedených zložiek - triedeného odpadu (TO) typizované plastové zberné nádoby vo veľkostiach 120 l, 240 l a 1100 l podľa technickej špecifikácie v opise predmetu zákazky, vrátane dodania návodu na ich riadne používanie a dopravy na miesto dodania. Materiál zberných nádob má byť pevný, nie pružný. Maximálny požadovaný celkový počet zberných nádob je 6590 kusov.

Doplňujúce informácie

1. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov, vrátane nákladov na komunikáciu a prepravu v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 4. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 5. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné zrealizovať týmito spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. -počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Obhliadka miesta dodania nie je potrebná. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 5000 EUR zloženú podľa pravidiel uvedených v príslušných súťažných podkladoch. 8. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6604/summary, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 9. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ všetky typy obstarávaných zberných nádob použije v meste Bratislava. Obstarávané zberné nádoby sú druhovo príbuzné výrobky. Účelom rozdelenia predmetu zákazky na menšie časti je podporiť malé a stredné podniky a umožniť im tak prístup k verejným zdrojom. Verejný obstarávateľ nenakupuje objemy, ktoré by pre malé a stredné podniky boli nerealizovateľné a očakáva ich účasť aj v tejto súťaži. Preto je účel podpory malých a stredných podnikov naplnený aj bez potreby rozdeliť túto zákazku na menšie celky.