Vyhlásené obstarávanie

Združená dodávka energií (elektriny a zemného plynu) na obdobie 24 mesiacov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianske vodárne a kanalizácie, a. s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 800 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
31. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Združená dodávka energií (elektriny a zemného plynu) na obdobie 24 mesiacov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie a zemného plynu pre obstarávateľa na obdobie 24 mesiacov. Podrobnejší opis predmetu zákazky je súčasťou súťažnych podkladov.. Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie a zemného plynu pre obstarávateľa na obdobie 24 mesiacov. Podrobnejší opis predmetu zákazky je súčasťou súťažnych podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikacia medzi obstaravatelom a zaujemcami/uchadzacmi sa uskutocnuje v slovenskom jazyku pisomne postupom v sulade so zakonom o verejnom obstaravani. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. Obstaravatel pri zadavani zakazky stanovuje elektronicku komunikaciu, ktora sa realizuje prostrednictvom systemu elektronickeho verejneho obstaravania (system EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portalsystemu- evo-5f5.html 2. Obstaravatel nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom alebo uchadzacmi, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora alebo ktorych subdodavatelia alebo subdodavatelia podla osobitneho predpisu, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile obstaravatela, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Obstaravatel bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky. 4. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 5. Uchadzaci predlozia skeny originalov alebo uradne osvedcenych kopii pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 6. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 7. Obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.