Vyhlásené obstarávanie

Služby technickej podpory a údržby a Služby aplikačného rozvoja informačného systému ITMS2014+ pre Miestne akčné skupiny


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 105 052,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
10. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
10. September 2019
Ponuka musí platiť do:
31. August 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk môžu byť na otváraní ponúk zastúpení oprávnenou osobou. Uchádzač (fyz. osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (práv. osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Služby technickej podpory a údržby a Služby aplikačného rozvoja informačného systému ITMS2014+ pre Miestne akčné skupiny

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie technickej podpory a údržby informačného systému ITMS2014+ pre MAS počas 4 rokov od účinnosti zmluvy. Ide o služby zabezpečujúce bezproblémovú prevádzku systému ITMS2014+ pre chod MAS. Organizačne bude podpora rozdelená na tri úrovne L1 až L3 s rôznymi rolami. Súčasťou služieb bude organizácia technickej podpory a údržby, dizajn procesov v nástrojoch na riadenie a sledovanie parametrov SLA, nastavenie workflowu a komunikačných vzťahov pri riešení problémov. Systém podpory bude následne pravidelne hodnotený a v prípade potreby modifikovaný.. Je uvedený v súťažných podkladoch ako príloha č.1 .

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.