Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy objektu Hotelovej akadémie v Žiline – Žilina, ul. Hlinská súp. č. 2422


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
353 738,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Január 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2019
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2019
Ponuka musí platiť do:
31. August 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky v časti OSTATNÉ neboli vylúčené. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Výsledky

Stavebné úpravy objektu Hotelovej akadémie v Žiline – Žilina, ul. Hlinská súp. č. 2422

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy učební odborného výcviku a priľahlých priestorov I.NP. pre potreby zabezpečenia vyššej kvality vzdelávacej činnosti a zvýšenie komfortu funkčo-dispozičných a prevádzkových vzťahov jednotlivých priestorov, ako aj rekonštrukcia dotknutých inžinierskych sietí a modernizácia tepelného zdroja, na zlepšenie energetickej hospodárnosti objektu a debarierizácia objektu. Predmetom zákazky nie je vykurovanie, dodávka a montáž barového pultu, recepčného pultu a pásového schodolezu.. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo emailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Súťažné podklady sú prístupné aj v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8276. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk 4. Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta poskytovania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. 7. Editovateľné časti súťažných podkladov sú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa pod názvom zákazky: http://www.zilinskazupa.sk/sk/verejne-obstaravanie/zakazky-vyhlasene-elektronickom-systeme-evo.html Informácia o opciách: Opis týchto opcií: Realizácia naviac prác. Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť potreby vykonania naviac prác. Zmena zmluvy na realizáciu naviac prác bude uzavretá podľa §18 ZOVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu v prípade nezískania dostatku finančných prostriedkov. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ preberie dielo až po odstránení všetkých vád a nedorobkov. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.