Vyhlásené obstarávanie

Poskytnutie poradenských služieb pre programy Európskej únie a iných poradenských služieb pre rezort Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 231 648,15
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79400000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. December 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Január 2019
Dátum otvárania ponúk:
7. Január 2019
Ponuka musí platiť do:
30. September 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Poskytnutie poradenských služieb pre programy Európskej únie a iných poradenských služieb pre rezort Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania podpory RO OP KŽP pri riadení implementácie OP KŽP v programovom období 2014 2020 podľa potrieb OP a tým zabezpečiť efektívne riadenie a čerpanie prostriedkov OP KŽP. Zároveň je predmetom zákazky zabezpečenie poskytovania podpory pre plnenie úloh rezortu MŽP SR vrátane jeho podriadených organizácií. Poradenské služby budú poskytované v nasledovných rámcových oblastiach: A)Poradenské služby na podporu riadenie, implementácie , monitorovania, kontroly a hodnotenia OP KŽP, LIFE, FM EHP a NFM. B)Poradenské služby v oblasti riadenia procesov, riadenia ľudských zdrojov a organizačného zabezpečenia v rámci rezortu MŽP SR. C)Poradenské služby v oblasti riadenia eGovernmentu a súvisiacich IT služieb v rezorte MŽP SR. D)Špecifické analytické činnosti v oblasti rezortu MŽP SR.. Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania podpory RO OP KŽP pri riadení implementácie OP KŽP v programovom období 2014 2020 podľa potrieb OP a tým zabezpečiť efektívne riadenie a čerpanie prostriedkov OP KŽP. Zároveň je predmetom zákazky zabezpečenie poskytovania podpory pre plnenie úloh rezortu MŽP SR vrátane jeho podriadených organizácií. Poradenské služby budú poskytované v nasledovných rámcových oblastiach: A)Poradenské služby na podporu riadenie, implementácie , monitorovania, kontroly a hodnotenia OP KŽP, LIFE, FM EHP a NFM. B)Poradenské služby v oblasti riadenia procesov, riadenia ľudských zdrojov a organizačného zabezpečenia v rámci rezortu MŽP SR. C)Poradenské služby v oblasti riadenia eGovernmentu a súvisiacich IT služieb v rezorte MŽP SR. D)Špecifické analytické činnosti v oblasti rezortu MŽP SR.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 110 000,00 €. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 19. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému eZakazky. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 7. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Nakoľko zodpovednosti a úlohy jednotlivých odborníkov z jednotlivých oblastí sa vzájomne prelínajú, je možné definovať iba požadované spoločné a jednotné výstupy vytvorené spoločnou prácou týchto odborníkov, a preto nie je možné tieto služby zadávať samostatne niekoľkým samostatným dodávateľom. Zároveň je nevyhnutné zachovať kontinuitu jednotlivých služieb - realizáciu nadväzujúcich služieb tým istým dodávateľom, a to jednak z dôvodu zachovania kvality a hospodárnosti a efektívnosti. V každom nadväzujúcom kroku tak odpadá o. i. potreba oboznamovať sa s predošlými krokmi, čo je rýchlejšie, hospodárnejšie a zároveň eliminuje riziká nesprávneho alebo neúplného pochopenia predošlých krokov a z toho vyplývajúca vhodnosť a správnosť nadväzujúcich krokov. Z uvedeného zároveň vyplýva, že v prípade zadávania jednotlivých služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky, niekoľkým samostatným dodávateľom reálne existuje riziko ohrozenia úspešného zrealizovania daných projektov, ktoré sú nevyhnutne potrebné pre dosiahnutie stanovených cieľov. Projekty by nemuseli byť zrealizované riadne a včas v dôsledku nedostatočnej, príp. úplne chýbajúcej koordinácie expertov jednotlivých dodávateľov, príp. pri možnom konflikte pri stanovovaní zodpovednosti za uskutočnené služby, resp. ich časti, čo by mohlo viesť k zmareniu čerpania financií, k sankciám a k neplneniu stanovených cieľov. Pri predmetnej zákazke teda v prípade zadávania jednotlivých služieb, ktoré sú jej predmetom, niekoľkým samostatným dodávateľom reálne hrozí vážne riziko nezrealizovania daných projektov riadne a včas a tým aj nedosiahnutie stanovených cieľov v dôsledku nedostatočnej, resp. úplne chýbajúcej koordinácie jednotlivých dodávateľov zákazky, ako aj v dôsledku nesprávneho alebo neúplného pochopenia krokov, služieb uskutočnených expertmi iných dodávateľov z dôvodu chýbajúcich alebo nedostatočných informácií. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 23.2.