Zabezpečenie jednosmernej alebo spiatočnej leteckej prepravy osôb určených verejným obstarávateľom z Bratislavy alebo Viedne do požadovaných destinácií. Zabezpečenie transportu osôb a batožiny na letisko pri odlete a z letiska pri prílete späť. Zabezpečenie nákladnej prepravy potrebného vybavenia (nadváha) vrátane nadrozmerných predmetov. Poskytovanie asistenčných služieb. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo na obe časti.. 1.1.Zabezpečenie skupinových leteniek (rezervácia, nákup, doručenie) od leteckých spoločností. Verejný obstarávateľ vyberie jedného úspešného uchádzača. Úspešný uchádzač môže poskytnúť služby štandardným komerčným ale aj chartrovým letom.zabezpečenie jednosmernej alebo spiatočnej leteckej prepravy osôb určených verejným obstarávateľom z Bratislavy (BTS) alebo Viedne (VIE) do destinácií, ktoré budú špecifikované v konkrétnej požiadavke verejného obstarávateľa pri opätovnom otvorení súťaže. Prepravovanými osobami sú najmä pracovníci SOV, členovia SOV a športovci nominovaní za členov reprezentačných družstiev a pokiaľ je ich nominácia platná podľa vnútorných predpisov a Stanov Slovenského olympijského výboru, ďalšie osoby uvedené na nominačnej listine (súpiske) ako členovia realizačného tímu slovenskej reprezentácie, ďalšie osoby vyslané Slovenským olympijským výborom na akcie, podujatia, semináre, stretnutia a pod., v súvislosti so športovou reprezentáciou Slovenskej republiky a jej zabezpečením (realizáciou), najmä rozhodcovia, tréneri, inštruktori, pozorovatelia, delegáti a pod..
1. Verejny obstaravatel poskytuje k sutaznym podkladom bezodplatne neobmedzeny, uplny a priamy pristup prostrednictvom elektronickych prostriedkov. Z tohto dovodu verejny obstaravatel sutazne podklady neodosiela. Sutazne podklady su zverejnene v profile verejneho obstaravatel a na adrese systemu pre VO JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/1150/general. 2. Komunikacia medzi obstaravatelom a zaujemcom/uchadzacom bude uskutocnovana pisomne v elektronickej podobe prostrednictvom systemu pre VO JOSEPHINE (dalej aj "JOSEPHINE"). Zaujemca/uchadzac je povinny predkladat obstaravatelovi svoje podania v elektronickej forme prostrednictvom systemu JOSEPHINE, kontaktna osoba: Ing. Branislav Sarrmir, +421 220902554, obstaravanie@vosk.sk. Vsetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladne vybavenia ziadosti o napravu, bude obstaravatel uverejnovat v systeme JOSEPHINE. Obstaravatel bude dorucovat ziadosti a pripadne otazky pre zaujemcov/uchadzacov rovnako prostrednictvom systemu JOSEPHINE. 3.Pravidla pre dorucovanie: zasielka sa povazuje za dorucenu zaujemcovi/uchadzacovi ak jej adresat bude mat objektivnu moznost oboznamit sa s jej obsahom, t.j. ako nahle sa dostane zasielka do sfery jeho dispozicie. Za okamih dorucenia sa v systeme JOSEPHINE povazuje okamih jej odoslania v systeme JOSEPHINE a to v sulade s funkcionalitou systemu. 4. Verejne obstaravanie sa uskutocni reverznym postupom v sulade s § 66, ods. 7 ZVO, to znamena, ze vyhodnotenie splnenia podmienok ucasti podla § 40 sa uskutocni po vyhodnoteni ponu podla § 53 ZVO. 5. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej dohody. Pre časť č. 1 Individuálne lety s maximálnym počtom 5 účastníkov RD, pre časť. č. 2 Skupinové lety s jedným účastníkom RD. 6. Pre časť č. 2 sa vyžaduje predloženie zábezpeky ponuky vo výške 15 000 EUR. Detaily zloženie zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pri predložení bankovej záruky verejný obstarávateľ požaduje, aby bola banková záruka predložená v listinnej forme na adresu kontaktného miesta najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Dôvodom je to, že banky v SR v čase vyhlásenia zákazky nevydávajú elektronickú verziu bankovej záruky podpísanú Kvalifikovaným elektronickým podpisom (KEP).