Vyhlásené obstarávanie

„ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves – štátna hranica SR/ČR, úsek Malacky (mimo) – Kúty“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 626 606,22
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Máj 2018
Dátum otvárania ponúk:
29. Máj 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 45

Výsledky

„ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves – štátna hranica SR/ČR, úsek Malacky (mimo) – Kúty“

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je vyhotovenie a dodanie projektovej dokumentácie, zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti, majetkovo-právne vysporiadanie a autorský dohľad občasný pre Dielo: ,,ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR, úsek Malacky (mimo) - Kúty" v členení: - zlúčená dokumentácia stavebného zámeru a dokumentácie pre územné rozhodnutie (ďalej len ,,DSZ/DÚR"), zabezpečenie štátnej expertízy a zabezpečenie územných rozhodnutí, vrátane ich právoplatnosti, - dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len ,,DSPRS"), ktorá bude obsahovať všetky náležitosti dokumentácie pre výber zhotoviteľa stavby (ďalej len ,,DVZ"), zabezpečenie stavebných povolení, vrátane ich právoplatnosti, - súvisiace inžinierske činnosti (ďalej len ,,IČ"), - majetkovo-právne vysporiadanie (ďalej len ,,MPV"), - autorský dohľad občasný (ďalej len ,,AD"). 2. Ide o projekt modernizácie v úseku trate Malacky (mimo) - Kúty, ktorý je súčasťou železničnej trate č.126 A (Bratislava - Kúty - Lanžhot (CZ)), označenej podľa tabuliek traťových pomerov ŽSR. V cestovných poriadkoch publikovaných pre verejnosť je táto trať označená ako trať č.110. Modernizácia v úseku trate Malacky (mimo) - Kúty bude prebiehať od úrovne vchodového návestidla 1S (2S) ŽST Malacky (mimo) v sžkm 25,337 po úroveň vchodového návestidla 2S ŽST Kúty v sžkm 68,385, vrátane sžkm 66,930 (návestidlo ŠL) trate Trnava - Kúty a sžkm 51,763 (návestidla GS) trate Kúty - Skalica na Slovensku. Projekt tejto modernizácie je dôležitý z globálneho hľadiska, pretože modernizácia prispieva k dokončeniu prepojenia koridorov transeurópskej dopravnej siete (TEN-T) a zabezpečeniu interoperability medzi jednotlivými manažérmi infraštruktúr. Ide o zavedenie Európskeho systému zabezpečenia jazdy vlakov ETCS aplikačná úroveň 2 v zmysle Európskej legislatívy, podľa smernice Európskeho parlamentu a rady EÚ 2016/797 zo dňa 11. mája 2016 o interoperabilite železničného systému v Európskej únii (ďalej len ,,ETCS L2") v úseku trate Malacky (mimo) - Kúty. Súčasťou modernizácie v úseku trate Malacky (mimo) - Kúty je modernizácia železničných staníc Veľké Leváre a Kúty, zastávok Závod a Moravský Svätý Ján a výstavba novej výhybne Hôrka, súčasťou modernizácie je prestavba železničnej stanice Sekule na zastávku Sekule. 3. Od úspešného uchádzača požaduje verejný obstarávateľ pri projektovaní systému ETCS L2 zaistenie prepojiteľnosti a tým dosiahnutie zabezpečenia úplnej kompatibility s projektovaným a realizovaným rádiovým systémom GSM-R (ďalej len ,,GSM-R"), ktorý bude projektovaný a realizovaný na základe verejnej súťaže na výber zhotoviteľa projektovej dokumentácie a realizácie stavby ,,ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR" (ďalej len ,,projektovanie a realizácia DNV - št.hr."). Tieto dva systémy spolu budú tvoriť štandard európskeho vlakového zabezpečovača ERTMS/ETCS aplikačná úroveň 2 (ďalej len ,,ERTMS/ETCS L2") to znamená, že prostredníctvom rádiového systému GSM-R budú medzi stacionárnou a mobilnou časťou systému ERTMS/ETCS L2 kontinuálne odovzdávané časovo premenlivé a časovo nemenné informácie (povolenie na jazdu, maximálna traťová rýchlosť v danom úseku, maximálna rýchlosť vlaku, dodržanie trasy vlaku). Taktiež verejný obstarávateľ požaduje prepojiteľnosť a zabezpečenie úplnej kompatibility s projektovaným a realizovaným systémom ETCS L2 na základe projektovania a realizácie DNV - št.hr.. (...) ďalej uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia. 4. Pri vypracovaní projektovej dokumentácie musia byť zohľadnené závery: - dokumentu ,,ŠTÚDIA REALIZOVATEĽNOSTI IV. PANEURÓPSKEHO ŽELEZNIČNÉHO KORIDORU ŠTÁTNA HR. ČR/SR - KÚTY - BRATISLAVA - NOVÉ ZÁMKY - ŠTÚROVO/KOMÁRNO - ŠTÁTNA HR. SR/MR", vypracovaná Výskumným ústavom dopravným, a.s. Žilina, Veľký Diel 3323, 010 08 Žilina s dátumom uverejnenia 13.11.2015, - dokumentu ,,MODERNIZÁCIA ŽELEZNIČNEJ TRATE BATISLAVA HL. ST. - KÚTY - LANŽHOT CZ, ÚSEK TRATE DEVÍNSKA NOVÁ VES (mimo) - KÚTY - LANŽHOT CZ, časť EIA", vypracovaného spoločnosťou REMING CONSULT a.s., Trnavská cesta č. 27, 831 04 Bratislava 3 a Záverečného stanoviska MŽP SR podľa zákona NR SR č. 24/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Závery týchto dokumentov musia byť zohľadnené vo veci trasovania železničného telesa a odporúčaní pre časovú postupnosť modernizácie trate (tieto dokumenty budú poskytnuté záujemcom). Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Nemožnosť deliť zákazku na časti vyplýva z povahy obstarávanej služby. Jednotlivé predmety plnenia z hľadiska funkčného, časového a miestneho spolu súvisia natoľko, že ich rozdelenie by malo pre verejného obstarávateľa za následok neprimerané komplikácie v súvislosti s koordináciou jednotlivých činností. Požadované činnosti na seba nadväzujú a je potrebné, aby aj zodpovednosť za celý predmet zákazky ako neoddeliteľný celok niesol jediný subjekt. 5. Požadovaný termín dodania predmetu zákazky: - Dodanie DSZ/DÚR, vrátane zabezpečenia štátnej expertízy a zabezpečenia územných rozhodnutí, vrátane ich právoplatnosti do 14 mesiacov od nadobudnutia účinnosti ZoD - Dodanie DSPRS do 12 mesiacov od dodania schvaľovacieho rozhodnutia MDV SR k DSZ/DÚR Zhotoviteľovi - Zabezpečenie stavebných povolení, vrátane ich právoplatnosti do 24 mesiacov od dodania schvaľovacieho rozhodnutia MDV SR k DSPRS Zhotoviteľovi - Zabezpečenie IČ priebežne - AD bude vykonávaný priebežne počas realizácie stavby od odovzdania staveniska zhotoviteľovi stavby, až do doby nadobudnutia právoplatnosti posledného kolaudačného rozhodnutia stavby - Realizácia MPV tak, aby Zhotoviteľ dodržal lehoty vyššie uvedené v tomto bode s tým, že lehota termín pre MPV dodatočný záber je deň podania návrhu na kolaudáciu. Pre účely harmonogramu inžiniersko-projektových činností sa pre predpokladá, že schvaľovacie rozhodnutie MDV SR k DSZ/DÚR bude vydané do 1 mesiaca od dodania DSZ/DÚR a schvaľovacie rozhodnutie MDV SR k DSPRS bude vydané do 1 mesiaca od dodania DSPRS. 6. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v kapitole B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na základe e-mailom doručenej žiadosti kontaktnej osobe uvedenej v bode I.1) v termíne najneskôr podľa bodu IV.2.2). Verejný obstarávateľ odporúča, aby hospodárske subjekty vo vlastnom záujme požiadali o poskytnutie súťažných podkladov.Vzor žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je uvedený na www.zsr.sk/5875 2) Verejný obstarávateľ bude zasielať kontaktnej osobe uvedenej v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov formou e-mailu aj všetky písomnosti, vrátane tých, s ktorých doručením ZoVO spája plynutie lehôt. 3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, uchádzačmi bude prebiehať iba v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. 4) Verejný obstarávateľ a záujemca alebo uchádzač sú povinní pri obdržaní každého e-mailu potvrdiť jeho prijatie odosielateľovi tohto e-mailu tým, že mu zašle spätný e-mail. Deň odoslania akejkoľvek písomnosti elektronicky (e-mailom) sa považuje za deň doručenia/prevzatia danej písomnosti. 5) Verejný obstarávateľ požaduje, aby žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti ako aj žiadosť o nápravu boli predkladané ako podpísaný dokument v PDF formáte a súčasne vo formáte programu MS Word e-mailom. 6) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), tvorí Prílohu č. 7. súťažných podkladov a zároveň je k dispozícii online (bez predvyplnených údajov v Časti I) na stránke https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotnyeuropskydokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. V takom prípade vždy vyplní časti I až III a VI JED. Uchádzač v časti IV JED môže vyplniť len oddiel alfa bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby/osôb, JED predloží za svoju osobu a za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. 7) Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz Európskej centrálnej banky, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 9) Úspešný uchádzač, prípade uchádzač, ktorý sa umiestnil na druhom mieste v poradí, prípadne uchádzač, ktorý sa umiestnil na treťom mieste v poradí je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy do 110 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 4 ZoVO. V tejto lehote je zohľadnené preverenie zápisu v registri partnerov verejného sektora, predloženie dokladov, predloženie dokumentácie na kontrolu ÚVO a riadiacemu orgánu a ďalšie činnosti. 10) Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy požadovať doklady uvedené v kapitole A., bod 28.3. súťažných podkladov a zoznam subdodávateľov, ktorí sú úspešnému uchádzačovi známi v čase predloženia zoznamu. 11) V bode II.2.7) je uvedená doba 45 mesiacov.Táto doba nie je odo dňa uzavretia ZoD,ale odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. V dobe 45 mesiacov nie je zahrnutý výkon autorského dohľadu vykonávaný počas realizácie stavby.