Vyhlásené obstarávanie

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
213 520,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Orváranie žiadostí o účasť v DNS sa uskutoční prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky poskytovateľa eBIZ Corp, s.r.o., prevádzkovanom na portáli https://www.ezakazky.sk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ing. Jana Cibulčíková pracovné zaradenie: kvestorka VŠMU pracovisko: Vysoká škola múzických umení v Bratislave Darina Ambrozyová pracovné zaradenie: odborný referent VO pracovisko: Vysoká škola múzických umení v Bratislave Ing. Miroslava Linkešová pracovné zaradenie: odborný referent VO pracovisko: Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v DNS je najmä dodávka vybraného sortimentu výpočtovej techniky: monitorov, notebookov, osobných počítačov, počítačov typu MAC, grafických staníc, serverov, diskových polí, tlačiarní, multifunkčných zariadení, kopírok, sieťových zariadení, tabletov, čítačiek kníh, pamäťových médií, diskov, pamäťových jednotiek a príslušenstva, krabicového SW a počítačových náhradných dielov, komponentov a príslušenstva, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa slovníka obstarávania najmä v rozsahu skupiny 302 (Počítačové zariadenia a spotrebný materiál) a 48820000-2 Servery, uvedených v Spoločnom slovníku obstarávania, vrátane poskytovania autorizovaného záručného aj pozáručného servisu a ostatných súvisiacich služieb: - dodanie tovaru do miesta dodania, - vyloženie tovaru v mieste dodania, - súčinnosť pri inštalácii, konfigurácii pracovných staníc, nastavení, inštalácii ovládačov, - ekologická likvidácia spotrebného materiálu v súlade so zákonom 79/2015 Z. z. o odpadoch, - záručný servis, - ponúkajúci musí mať k dispozícii aj autorizovaný pozáručný servis.. Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme bude dodanie výpočtovej techniky a príslušenstva pre jednotlivé pracoviská VŠMU. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS. Cieľom zriadenia DNS a zadávania zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, tj. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b)klikne na názov zákazky, c)c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d)d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk 2.) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk.