Vyhlásené obstarávanie

Tajov - ochrana pred povodňami časť 1. a časť 2.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Tajov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 700 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246400-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti "OSTATNÉ": LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je protipovodňová ochrana v obci Tajov na vodných tokoch Tajovského a Kordíckého potoka. Celková dľžka úpravy vodných tokov je 2538 m. Stavba pozostáva z nasledovných objektov: Kordícky potok SO 01 - vybudovanie prehrádzky r.km 1,570 a odstránenie brehových porastov ľavý + pravý breh r. km 1.410-1,700 SO 02 - Spevnenie brehov koryta a odstránenie brehových porastov ľavý + pravý breh r.km 0,500-1,410 SO 03 - Protipovodňový ochranný múr a zrušenie stupňa v dne koryta r.km 0,190 Tajovský potok: SO 04 - Spevnenie brehov koryta a odstránenie brehových porastov ľavý + pravý breh r.km 5,980 - 5,380 SO 05 - Spevnenie brehov koryta a odstránenie brehových porastov ľavý + pravý breh r.km 6,290 - 7,250 Časť č. 2 - realizácia diela na základe žltého FIDICu: Navrhovaná stavba má riešiť protipovodňovú ochranu obce Tajov úpravou Kordíckeho a Tajovského potoka, člení sa na 3 stavebné objekty: - SO 02-2. časť, dĺžka úpravy je cca 50 metrov - SO 04-2. časť, dĺžka úpravy je cca 20 metrov - SO 05-2. časť, dĺžka úpravy je cca 20 metrov Realizácia diela je v katastrálnom území obcí Tajov a Riečka v povodí Kordíckeho potoka a Tajovského potoka. Úprava sa bude realizovať zvýšením a jednostranným opevnením brehov koryta toku tak, aby koryto bezpečne previedlo návrhový prietok Q100. Úspešný uchádzač je povinný vypracovať projektovú dokumentácie, ktorá musí byť zosúladená s PD Tajov ochrana pred povodňami.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava) Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Tajov - ochrana pred povodňami časť 1. a časť 2._PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Zmluva o dielo bude uzatvorená len v prípade schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 9.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená a to aj v prípade neschválenia žiadosti o NFP. 11. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 12. Lehota viazanosti je do 31.03.2015. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 14. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 15. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom v predmete zákazky v minimálnej výške 2 500 000 tis. EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby realizácie stavby.