Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie medicínskym zariadením pre jednotlivé ambulancie - CIZS -


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Jelšava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
137 278,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Apríl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Máj 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. Máj 2020
Ponuka musí platiť do:
4. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio, s.r.o. Seberíniho 1 821 03 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa riadi § 114 ods. 4 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3 tejto výzvy.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Vybavenie medicínskym zariadením pre jednotlivé ambulancie - CIZS -

Opis obstarávania

Vybavenie zdravotného strediska diagnostickými prístrojmi a zdravotníckymi nástrojmi a pomôckami.. Prístroj na meranie členkovo ramenného indexu (ABI) - 2 ks Sterilizátor 120l /Plazmax/ autokláv - 1 ks Autokláv - 1 ks CTg prístroj na vyhodnocovanie oziev plodu a činnosti maternice -.1 ks Defibrilátor - 1 ks Gynekologické vyšetrovacie kreslo automatické pre ambulatnú prax - 1 ks Krvný analyzátor- prístroj na rýchlu analýzu krvi - 1 ks Prenosný počítačový EKG prístroj - 2 ks Prístroj na ambulantný monitoring krvného tlaku (Holter TK) - 1 ks Prístroj na stanovenie CRP a Hb - 2 ks Prístroj na rýchlu diagnostiku sinusitídy - 1 ks Prístroj pre profesionálne, kvantitatívne stanovenie hemoglobínu HB-CHECK - 1 ks RTG zubné - 1 ks Usg. prístroj 3D/4D, - 1 ks Zubolekárska súprava s kompresorom - 1 ksDigitálny tlakomer - 3 ks Fonendoskop - 2 ks Glukomer - 2 ks Kufrík "PRVEJ POMOCI" - 1 ks Medicínska váha - 2 ks Močový analyzátor - 1 ks Otoskop - 1 ks Polymerizačná lampa - 1 ks Pulzný oxymeter -1 ks Resuscitačný set - 1ks

Doplňujúce informácie

1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača,že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6písm.g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť podpísaním Zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, 5) Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na financovanie predmetu zákazky a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 114 ods. 7 ZVO je do 20 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. . 8) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne,prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9) Predmet zákazky svojim charakterom zohľadňuje Sociálne aspekty vo verejnom obstarávaní, ktoré spočívajú v nákupe zdravotníckych pomôcok pre novobudované centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti, čím verejný obstarávateľ zvyšuje dostupnosť zdravotnej starostlivosti v regióne. Z toho dôvodu ho považujeme za Sociálne zodpovedné verejné obstarávanie.