Vyhlásené obstarávanie

KC Senohrad stavba


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Senohrad
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
187 926,24
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212100-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Február 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. Február 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zvolensko OZ, J. Matušku 985/2, 960 01 Zvolen
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

KC Senohrad stavba

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a prestavba existujúcich objektov na Komunitné centrum v obci Senohrad.Jedná sa o samostatne stojacu budovu s hrubým pôdorysom tvarom písmena L, zložená z 2 traktov ako pôvodný dom a bočné krídlo - prístavba. Budova je 1 podlažná, čiastočne podpivničená so sedlovou strechou. Objekt je napojený na existujúce inžinierske siete. Architektonicky a proporciou hmoty je objekt prisposobený okolitej zástavbe. Je smerovaný do modernejšieho výrazu, ktorý lepšie spĺňa požiadavky využitia objektu. Interiéry objektu sú presvetlené a vzdušné. Materiálovo sú povrchy stien objektu riešené ako kombinácia jemne štrukturovanej omietky, dreveného obkladu a plastových okien.. Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač predloží ponuku elektronickým spôsobom, prostredníctvom systému EVO v súlade s §20 ZVO. 2.Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JEDom. 5.Obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. V súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) sa zmluvné strany dohodli, že počas doby plnenia tejto zmluvy bude zhotoviteľ v mieste zhotovovania diela realizovať pre ľudí znevýhodnených na trhu práce, najmä kvôli príslušnosti ku rómskemu etniku, dočasné vyrovnávacie opatrenia. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 6.Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami a prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť 7.Zmluva s Zhotoviteľom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky,V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu bez akýchkoľvek sankcií anulovať. 8.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 5 600,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 9.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.