Vyhlásené obstarávanie

Dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia - CIZS v Smoleniciach


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Smolenice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
121 135,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
31. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio, s.r.o. Seberíniho 1 821 03 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa riadi § 114 ods. 4 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3 tejto výzvy.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia - CIZS v Smoleniciach

Opis obstarávania

Predmetom dodávky je zdravotnícka technika, zariadenia a vybavenie pre novobudované Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Smolenice. Predmetom tejto časti je dodávka: EKG prístroj 12-zvodový - 1 ks Prístroj na vyšetrenie zraku - 1 ks Diagnostický systém pre ambulancie -1 ks Sono ultrazvukový prístroj detská ambulancia - 1 ks RDG prístroj 2D panorama - 1 ks Vrátane: 1.Dodania predmetu zákazky do sídla verejného obstarávateľa resp. na hlavné miesto dodania alebo plnenia. 2.Predvedenia predmetu zákazky a zaškolenie obsluhy. 3.Dokumentácie pre prevádzkovanie dodaných zariadení v slovenskom alebo českom jazyku. 4.Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie záručného servisu v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zákazky v súlade s prílohou s Návrhom Kúpnej zmluvy. Počas záručnej doby je požadované odstránenie závady najneskôr do 3 pracovných dní od nahlásenia závady, ktorá bráni v prevádzke zariadenia.Predmetom tejto časti je dodávka: Pojazdný nástrojový stolík - 5 ks Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom- 2 ks Horúcovzdušný sterilizátor - 5 ks Svietidlo stropné vyšetrovacie - 1 ks Germicídny žiarič uzavretý so spínacími hodinami- 15 ks Resuscitačný set - 2 ks Kreslo na podávanie infúzií - 1 ks Kreslo zubné s kompresorom- 1 ks Ležadlo -2 ks Invalidny vozik- 2 ks Vrátane: 1.Dodania predmetu zákazky do sídla verejného obstarávateľa resp. na hlavné miesto dodania alebo plnenia. 2.Predvedenia predmetu zákazky a zaškolenie obsluhy. 3.Dokumentácie pre prevádzkovanie dodaných zariadení v slovenskom alebo českom jazyku. 4.Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie záručného servisu v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zákazky v súlade s prílohou s Návrhom Kúpnej zmluvy. Počas záručnej doby je požadované odstránenie závady najneskôr do 3 pracovných dní od nahlásenia závady, ktorá bráni v prevádzke zariadenia.

Doplňujúce informácie

1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. Zmluva bude uzatvorená v listinnej podobe. 5) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného audiu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Europskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismy SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 114 ods. 7 ZVO je do 20 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.