Vyhlásené obstarávanie

Služby v odpadovom hospodárstve - odvoz a likvidácia odpadu z obcí Nesvady a Imeľ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Nesvady
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 000,69
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
22. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
22. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční sprístupnením ponúk v elektronickom nástroji eZakazky a na mieste:Obecný úrad Nesvady, Obchodná 23, 946 51 Nesvady, Slovensko.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie vykoná komisia bez účastí uchádzačov. Otváranie je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov, z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Služby v odpadovom hospodárstve - odvoz a likvidácia odpadu z obcí Nesvady a Imeľ

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie tuhého zmesového komunálneho odpadu skupiny 20 03 01 (podľa Vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov), zo zberných nádob v objeme 110l,120l, 240l, 1 100 l a plastových vriec na území obce Nesvady, vrátane časti Aňala a obce Imeľ na riadenú skládku, v predpokladanom objeme cca 1 150 ton ročne, čo je 2 300 ton po dobu trvania rámcovej dohody. Zberom, pre účely tejto zákazky, sa rozumie ručný výsyp obsahu zberných nádob podľa frekvencie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane dočistenia bezprostredného okolia stanovíšť zberných nádob, naloženie, odvoz odpadu na miesto jeho zneškodnenia a zabezpečenie jeho zneškodnenia.. Predmetom zákazky je pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie tuhého zmesového komunálneho odpadu skupiny 20 03 01 (podľa Vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov), zo zberných nádob v objeme 110l,120l, 240l , 1 100l a plastových vriec na území obce Nesvady, vrátane časti Aňala a obce Imeľ na riadenú skládku, v predpokladanom objeme cca 1 150 ton ročne, čo je 2 300 ton po dobu trvania rámcovej dohody. Zberom, pre účely tejto zákazky, sa rozumie ručný výsyp obsahu zberných nádob podľa frekvencie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane dočistenia bezprostredného okolia stanovíšť zberných nádob, naloženie, odvoz odpadu na miesto jeho zneškodnenia a zabezpečenie jeho zneškodnenia.

Doplňujúce informácie

Splnenie podmienky účasti, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-preverejneobstaravanie-553.html alebo čestným vyhláseným, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/nesvady/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=57675986&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko Registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického nástroja. Ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo?. Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov: záujemca klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do elektronického nástroja. Elektronický nástroj automaticky vygeneruje Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa záujemcovi automaticky zobrazí v záložke Dokumenty v časti Odoslané dokumenty. Týmto úkonom sú záujemcovi sprístupnené všetky dokumenty k zákazke v elektronickom nástroji. Po prihlásení sa do elektronického nástroja vyššie uvedeným spôsobom a po kliknutí na Žiadosť o účasť bude mať záujemca taktiež prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe k dispozícii. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4292; ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom nástroji www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického nástroja tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického nástroja v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vzhľadom obmedzenému počtu znakov v tejto o výzve. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 2 000,00 €, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ v súlade s § 42 ods. 12 ZVO určuje osobitné podmienky plnenia zmluvy podľa súťažných podkladov.