Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor v obci Zborov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Zborov
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
261 610,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Marec 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Apríl 2019
Dátum otvárania ponúk:
16. Apríl 2019
Ponuka musí platiť do:
31. August 2019
Miesto otvárania ponúk:
MEDIINVEST Consulting, s.r.o.,Volgogradská 9/B, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Zberný dvor v obci Zborov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na vybudovaní zberného dvora v obci Zborov. Objekt zberného dvora bude slúžiť na sústredenie zberu separovaného odpadu na centrálne miesto s následným vývozom do spracovne odpadov. Objekt zberného dvora sa bude nachádzať na parcelách CKN 1054, CKN 1055, CKN 1056/1 LV č.1 katastrálne územie Zborov. Zberný dvor je navrhnutý na zber drobného stavebného odpadu, objemného odpadu, šatstva, textílií a jedlé oleje a tuky. Stavebné práce sa budú realizovať podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer pre vybudovanie zberného dvora a 6ks stojísk.. Predmetom zákazky sú stavebné práce na vybudovaní zberného dvora v obci Zborov. Objekt zberného dvora bude slúžiť na sústredenie zberu separovaného odpadu na centrálne miesto s následným vývozom do spracovne odpadov. Objekt zberného dvora sa bude nachádzať na parcelách CKN 1054, CKN 1055, CKN 1056/1 LV č.1 katastrálne územie Zborov. Zberný dvor je navrhnutý na zber drobného stavebného odpadu, objemného odpadu, šatstva, textílií a jedlé oleje a tuky. Stavebné práce sa budú realizovať podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer pre vybudovanie zberného dvora a 6ks stojísk.

Doplňujúce informácie

1.Prijímateľ zmluvne zaviaže zhotoviteľa, že na celú dobu realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Dodávateľom projektu povinnosť Dodávateľa projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. ZM_SEP-IMRK2-2018-001785, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehôt podľa §56 odsekov 2 až 7 zákona, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. 3. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpisu štatutárnymi zástupcami oboma Zmluvných strán a účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania realizácie Diela, dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledovných podmienok: - zmluva bude zverejnená v zmysle príslušných právnych predpisov, - došlo k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej sprostredkovateľským orgánom. 4. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže, na základe výzvy verejného obstarávateľa (Objednávateľa), zloží depozit 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa) alebo poskytne bankovú záruku vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Depozit alebo banková záruka sú určené na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu alebo bankovej záruky. 5. Komunikácia medzi uchádzačmi a verejným obstarávateľom sa bude uskutočňovať výhradne prostredníctvom komunikačného portálu EVO verzia 1.8.