Vyhlásené obstarávanie

Vyhliadková veža s oddychovou zónou a prístupový chodník.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Tuhár
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
446 254,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212100-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Máj 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Jún 2017
Dátum otvárania ponúk:
1. Jún 2017
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2018
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Tuhár.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponuky Ostatné je neverejné. Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi písomne poverení zástupcovia uchádzačov, ktorých ponuka nebola po vyhodnotení časti Ostatné vylúčená. Verejný obstarávateľ miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi uchádzačom písomne a informáciu zverejní v profile.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom postupu zadávania zákazky je vybudovanie oddychovej zóny s vyhliadkovou vežou a s prístupovým chodníkom. Návrh má za cieľ posilniť turistický ruch v regióne vytvorením lokality so zázemím pre odpočinok a vzdelávanie. Projekt je spracovaný tak, aby vyhovoval platným normovým požiadavkám a legislatívnym predpisom.. Stavebné práce budú riešiť jednotlivé objekty, ktoré sú situované na riešených pozemkoch. Umiestnenie a radenie jednotlivých stavebných objektov vychádza zo situácie na území. Hlavným objektom je vyhliadková veža, ktorá tvorí dominantu návrhu. Objekty prístreškov plnia pridruženú funkciu pre odpočinok a posedenie. Spevnené plochy plnia prevádzkovú úlohu pohyb peších, alternatívne cyklistov.

Doplňujúce informácie

VI.3.1. Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. VI.3.2 Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ a osobitná časť označená KRITÉRIA, ktoré budú obsahovať doklady v zmysle súťažných podkladov. VI.3.3 Ďalšie dokumenty sú uverejnené v Profile verejného obstarávateľa (ďalej len Profil) na portáli ÚVO. Funkcionalita Profilu poskytuje k dokumentom v profile zverejneným v zmysle § 43 zákona o VO bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, aby túto skutočnosť informačnou správou zaslanou na elektronickú adresu drahoslorinc@stonline.sk. Súčasne verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak záujemca získa súťažné podklady alebo inú dokumentáciu k zákazke prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily, ďalšie úkony spojené s prípravou a predkladaním ponuky už musí vykonávať prostredníctvom systému EVOSERVIS. VI.3.4 Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Uchádzač predkladá JED sám za seba - v súlade s požiadavkami týkajúcimi sa podmienok účasti uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe a predkladá samostatný JED za túto osobu. Skupina dodávateľov predkladá JED s informáciami požadovanými v Častiach II. až IV. za každého člena skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom vyplniť len oddiel a časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez vyplnenia iných oddielov časti IV. JED. V súvislosti s podmienkami účasti uchádzač vyhlasuje, že spĺňa všetky požadované podmienky účasti. VI.3.5 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktoré budú výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, v prípade ak mu vzniká povinnosť, musí byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona. VI.3.6 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej záruky vo výške 20 % hodnoty uzatváranej zmluvy, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka na riadne splnenie diela a dodržanie zmluvných záväzkov. V prípade ak uchádzač realizačnú záruku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania objednávateľom, vznikne verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy. VI.3.7 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.