Vyhlásené obstarávanie

Dukovce, rekonštrukcia Domu nádeje


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dukovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 684,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
10. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov, kancelária spoločnosti.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Najnižšia cena
  • 20 % Lehota v ýstavby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia Domu nádeje v obci Dukovce v členení: SO 01 Rekonštrukcia Domu nádeje SO 02 Oplotenie Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že verejný obstarávateľ nezabezpečí financovanie predmetu zákazky, vyhradzuje si právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v zmysle § 34 ods.17 zákona o VO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy) , týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ sa zaviaže, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK.Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovných dňoch od 08,00 - 12,00 hod.