Vyhlásené obstarávanie

Protipovodňové opatrenia na toku v obci Lutiše N


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lutiše
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
499 157,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. November 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
3. December 2018
Dátum otvárania ponúk:
3. December 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2019
Miesto otvárania ponúk:
ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 041 Poprad
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to: štatutárnemu zástupcovi uchádzača alebo ním písomne poverenej osobe.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Revitalizačné opatrenia na potoku Radôstka, ktorý je v rámci intravilánu obce predmetom regulácie a protipovodňových opatrení.. Revitalizačné opatrenia na potoku Radôstka, ktorý je v rámci intravilánu obce predmetom regulácie a protipovodňových opatrení. Opatrenia pozostávajú z odstránenia nevyhovujúceho betónového, kamenného a dreveného opevnenia. Ostatné podrobnejšie informácie sú v projektovej dokumentácii a v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa pod príslušným názvom zákazky. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní ako je žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a ponúk, vysvetlenie podmienok účasti a ponúk a predkladanie ponúk, vysvetľovanie ponúk sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona. Určený informačný systém verejným obstarávateľom na komunikáciu v tomto verejnom obstarávaní je systém JOSEPHINE a je prístupný na webovej stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/. Záujemca v prípade záujmu o účasť v tomto verejnom obstarávaní sa musí zaregistrovať v uvedenom informačnom systéme (uviesť identifikačné údaje a potvrdiť svoju identifikáciu prostredníctvom systému a svojich uvedených údajov) ak už nie je v systéme zaregistrovaný. Podrobný návod na použitie inf. sys. vrátane potrebného technického vybavenia je na uvedenej stránke. 2. V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňuje aspekt zeleného verejného obstarávania, vo forme podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO a aspekt sociálneho verejného obstarávania vo forme podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. b) a c) ZVO 3. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. Splatnosť faktúr je 30 dní. 4. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 114 ods. 9 ZVO rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6.Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch