Vyhlásené obstarávanie

Obnova budovy obecného úradu a kultúrneho domu v Čakanovciach


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Čakanovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
229 141,47
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Júl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
24. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
24. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária spoločnosti MARBU s.r.o., Dúhova 40, 040 01 Košice, prvé poschodie. Otváranie ponúk je verejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obnova budovy obecného úradu a kultúrneho domu v obci Čakanovce. Uskutočnenie stavebných prác v rozsahu uvedenom v Projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu č.3.1SP/ 1 -3 a 5-9., Výkaz-výmer, príloha č.3.2SP/4: - rekonštrukcia konštrukcie krovu a strechy na stavebnom objekte novým zastrešením, -oprava a úprava narušenia statiky stavebného objektu a časti krovu nad kultúrnou sálou, - dobudovanie kotolne s obnoviteľným zdrojom tepla na pevné palivo, -zníženie energetickej náročnosti stavebného objektu zateplením obvodových stien, strechy a podlahy, výmenou okenných a dverných výplní, otvorov a zmenou elektrického vykurovania na systém vykurovania obnoviteľným zdrojom energie.. Stavebné práce budú zrealizované na základe vyhotovenej projektovej dokumentácie a výkazu výmeru v členení: -rekonštrukcia konštrukcie krovu a strechy na stavebnom objekte novým zastrešením, -oprava a úprava narušenia statiky stavebného objektu a časti krovu nad kultúrnou sálou, -dobudovanie kotolne s obnoviteľným zdrojom tepla na pevné palivo, -zníženie energetickej náročnosti stavebného objektu zateplením obvodových stien, strechy a podlahy, výmenou okenných a dverných výplní, otvorov a zmenou elektrického vykurovania na systém vykurovania obnoviteľným zdrojom energie. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie záruky na dielo v trvaní 60 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa riadneho protokolárneho odovzdania a prevzatia diela. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme EVOSERVIS na adrese https://www.evoservis.sk/marbu/ v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy. Manuál používania systému je zverejnený na rovnakej internetovej adrese. VI.3.2) Žiadosť o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): VI.3.2.a) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk,tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. VI.3.2.b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: elektronicky prostredníctvom systému EVOSERVIS na internetovej stránke https://www.evoservis.sk/marbu/ VI.3.2.c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: elektronicky prostredníctvom systému EVOSERVIS na internetovej stránke https://www.evoservis.sk/marbu/. Záujemcovi, bude na e-mail, zadaný pri registrácii do systému EVOSERVIS, doručený notifikačný e-mail, že k predmetnej zákazke existuje nová správa. Záujemca/uchádzač sa prihlási do systému EVOSERVIS a v komunikačnom rozhraní bude mať prístup k vysvetleniam. VI.3.3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.1 a VI.3.2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. VI.3.4) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 6 000,00 EUR. Zábezpeku je možné zložiť poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.5) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia - § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. VI.3.6) Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti, v časti IV. podmienky účasti Jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, t.j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti.uzavretie VI.3.7) Verejný obstarávateľ požaduje od zhotoviteľa uzatvorenie zmluvy na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo s DPH. Podmienky jej predloženia sú uvedené v zmluve o dielo. VI.3.8) Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie .