Vyhlásené obstarávanie

Výstavba MŠ na ulici Kpt. Nálepku, Lipany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Lipany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
638 587,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
21. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
21. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
TANOT s.r.o. Komenského 48/44 094 31 Hanušovce nad Topľou
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 180

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce. Projekt rieši návrh novostavby Materskej školy na pozemku v katastri mesta Lipany. Riešené územie je prístupné po miestnej komunikácii Kpt. Nálepku. Objekt je tvaru obdĺžnika, je čiastočne podpivničený dvojpodlažný s plochou strechou. Osadenie objektu rešpektuje svahovitú konfiguráciu terénu. Na pozemku je terénny zlom s výškovým rozdielom cca 1,0 m. Vstup na pozemok je zo západu z ulice Kpt. Nálepku. Vjazd vozidiel a zásobovania k navrhovanej materskej škôlke je umožnený po existujúcej miestnej komunikácii cez športový areál (pozdĺž futbalového ihriska). Materská škola bude plniť základné potreby pre deti predškolského veku z hľadiska výchovno - vzdelávacieho.. Projekt rieši návrh novostavby Materskej školy na pozemku v katastri mesta Lipany. Riešené územie je prístupné po miestnej komunikácii Kpt. Nálepku. Objekt je tvaru obdĺžnika, je čiastočne podpivničený dvojpodlažný s plochou strechou. Osadenie objektu rešpektuje svahovitú konfiguráciu terénu. Na pozemku je terénny zlom s výškovým rozdielom cca 1,0 m. Vstup na pozemok je zo západu z ulice Kpt. Nálepku. Vjazd vozidiel a zásobovania k navrhovanej materskej škôlke je umožnený po existujúcej miestnej komunikácii cez športový areál (pozdĺž futbalového ihriska). Materská škola bude plniť základné potreby pre deti predškolského veku z hľadiska výchovno - vzdelávacieho. Účelové jednotky stavby: Celková plocha pozemku: 1 032,5 m2 Zastavaná plocha objektu: 342,2 m2 Úžitková plocha objektu: 836,7 m2 Obostavaný priestor: 3 764,2 m3 Členenie stavby na stavebné objekty: SO-01 Materská škola SO-01-01 Stavebná časť SO-01-02 Statika SO-01-03 Zdravotechnika SO-01-04 Plynofikácia SO-01-05 Ústredné vykurovanie SO-01-06 Elektroinštalácia SO-01-07 Vzduchotechnika SO-02 Kanalizačná prípojka SO-03 Vodovodná prípojka SO-04 Plynová prípojka SO-05 NN prípojka SO-06 Spevnené plochy, úpravy plôch a detské ihrisko SO-06-01 Spevnené plochy SO-06-02 Úprava plôch SO-07 Oplotenie Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti: "B.1 Opis predmetu zákazky, B.3 Obchodné podmienky" a v prílohách súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov (e-mail: bernacky.obstaravanie@gmail.com). 2.) Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami / uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. 3.) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 15 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v SP, bod č. 15. 4.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej "RPVS") a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do RPVS. 5.) Úspešný uchádzač po podpise zmluvy je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi do 10 dní, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH. 6.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi. 7.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 8.) Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 ZVO, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 9.) V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 10.) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t. j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku. 11.) Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy zo strany zriaďovateľa, resp. prerušiť realizáciu do schválenia finančného krytia. 12.) Verejný obstarávateľ v súlade s požiadavkou poskytovateľa NFP na uplatnenie sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní, ukladá úspešnému uchádzačovi povinnosť zamestnať pri realizácii stavebného diela minimálne 2 osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti. Táto požiadavka bude zakotvená aj v Zmluve o dielo. Nesplnenie tejto povinnosti bude podliehať sankčným postihom uvedeným v zmluvných podmienkach.