Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor – obec Krivany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Krivany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
818 632,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Jún 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2018
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio, s.r.o. Ul.1.mája 709 031 01 Liptovský Mikuláš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s vybudovaním zberého dvoru v obci Krivany.. Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s vybudovaním zberého dvoru v obci Krivany. Zberný dvor Krivany pozostáva z následných stavebných objektov: SO 01 Prestavba haly skladu zemiakov na prevádzakovú halu a sklad techniky SO 02 Oceľový prístrešok SO 03 Manipulačná plocha SO 04 Skladové bloky : SO 04.1 Skladový blok BRO SO 04.2 Skladový blok stavebného odpadu SO 04.3 Skladový blok odpad na opätovné použitie SO 05 Oplotenie SO 06 Kanalizácia : SO 06.1 Kanalizačná splašková SO 06.2 Dažďová kanalizácia SO 07 Vodovodná prípojka SO 08 Nádrž požiarnej vody 35m3 Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom a úradne osvedčeným splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk v rámci predmetnej zákazky. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v znení účinnom od 1.2.2017. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a)dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania a c)dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 7) Úspešný uchádzač je povinný uzavrieť poistenie zodpovednosti za škodu platné počas realizácie projektu do 10 dní od podpisu Zmluvy o dielo. Výška poistenia je minimálne v hodnote ceny predmetu zmluvy s DPH. 8) Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.