Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti údržbárskej haly


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
GURMAN, s.r.o.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
235 294,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Júl 2018
Dátum otvárania ponúk:
2. Júl 2018
Ponuka musí platiť do:
2. Júl 2019
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na znížení energetickej náročnosti údržbárskej haly pozostávajúce z nasledovných činností, ktoré sú bližšie špecifikované v PD a vo výkaze výmer: 1, Zateplenie obvodového plášťa 2, Zateplenie strešného plášťa 3, Výmena otvorových konštrukcií 4, Ostatné Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov výkaz výmer a dokumentácii súťažných podkladov v prílohách súťažných podkladov, ktorá je pre všetkých záujemcov a uchádzačov záväzná a nemenná z dôvodu zabezpečenia dodržania oprávnenosti nákladov v projekte a musia z nej vychádzať pri tvorbe svojej ponuky. Možnosť zmeny je vždy len pri ponuke ekvivalentných riešení , výrobkov, služieb alebo stavebných prác. Samostatnou prílohou je projektová dokumentácia, ktorú verejný obstarávateľ zverejnil v profile verejného obstarávateľa a v systéme ERANET.. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

A) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe sprístupnením verejným obstarávateľom v systéme ERANET http://www.akcepta.eranet.sk/ Verejný obstarávateľ tak umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a všetkým ich vysvetleniam a doplneniam. B) Súťažné podklady a ďalšie dokumenty, prípadné vysvetlenia alebo doplnenia k zákazke si môže záujemca o súťaž stiahnuť v systéme ERANET dostupnom na URL adrese: https://akcepta.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania [Zníženie energetickej náročnosti údržbárskej haly] (priamy link: http://akcepta.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/ID_12). Pre prístup do systému sa musí záujemca o súťaž zaregistrovať na totožnej webovej stránke. Registrácia je bezplatná a slúži na získanie prístupu do systému ERANET a k dokumentom zákazky. Manuál k registrácii, prihláseniu a práce so systémom je pre záujemcov o súťaž dostupný na prihlasovacej stránke systému. C) Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://akcepta.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://akcepta.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies D) . Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. E) V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie NFP na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov. Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Podrobnosti o nadobudnutí účinnosti zmluvy na tento predmet zákazky a podrobnosti týkajúce sa financovania sú uvedené v súťažných podkladoch a v prílohe č. 1 súťažných podkladov. F) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku podľa § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. G) Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov III. tejto výzvy na predkladanie ponúk. H) Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa v súlade s § 25 ods. 3 zákona informácie o spôsobe určenia predpokladanej hodnoty zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/17569. I) Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom a prípadne Úradom pre verejné obstarávanie. J) Predmetné verejné obstarávanie je s prvkami zeleného verejného obstarávania. K) Bod III.2.3) Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky má až úspešný uchádzač pri podpise zmluvy v súlade s časťou D. súťažných podkladov - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.