Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia komunikácie - časti ul. Bieloruská , s rozšírením kapacity parkovacích miest


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
263 246,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Máj 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Jún 2018
Dátum otvárania ponúk:
4. Jún 2018
Ponuka musí platiť do:
14. September 2018
Miesto otvárania ponúk:
Miestny úrad, Mestská časť Bratislava Podunajské Biskupice, Trojičné nám. č. 11, 825 61 Bratislava, zasadačka 1. poschodie , bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oznámenie bude zaslané minimálne 5 pracovných dní pred dňom otvárania.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Opis obstarávania

Stavenisko stavby je situované v MČ Podunajské Biskupice v sídlisku Medzi jarky , na území vymedzenom ulicami Podunajská -Bieloruská - Hradská ako súčasť zastavanej obytnej zóny . Podrobné vymedzenie rozsahu a objektová skladba je charakterizovaná v samostatných častiach projektovej dokumentácie a výkaze výmer, spracovanej Cestprojekt s. r. o. Bratislava, ktorý tvorí samostatnú časť Súťažných podkladov , zverejnenej v prílohách v profile verejného obstarávateľa.. Podrobné vymedzenie rozsahu a objektová skladba je charakterizovaná v samostatných častiach projektovej dokumentácie a výkaze výmer, v prílohách súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Jednotný európsky dokument : Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne a ktorý nevyužíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jeden jednotný európsky dokument. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jednotný európsky dokument za svoju osobu spolu s vyplneným samostatným/i jednotným/i európskym/i dokumentom/i, ktorý/é obsahuje/ú príslušné informácie pre každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží samostatný jednotný európsky dokument s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača zloženie zábezpeky vo výške 5 000,- Eur (slovom: päťtisíc eur) v zmysle § 46 ZVO a podmienok určených v bode 15. Súťažných podkladov. 3.Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Na základe e-mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I. tejto výzvy poskytne verejný obstarávateľ súťažné podklady v elektronickej podobe mailom na adresu záujemcu/-cov. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovanie tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejnených v profile verejného obstarávateľa 4.Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy preukázať, že: 4.1 má a bude mať počas celej doby trvania zmluvy o dielo poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone svojej podnikateľskej činnosti, kryjúce škody minimálne vo výške ceny diela, ktoré preukáže pri podpise zmluvy. 4.2. je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 4.3 aby uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 5.Ďalšie požadované dokumenty: - Vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov , podpísané osobou oprávnenou konať v mene záujemcu - Vyhlásenie o súhlase s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. - Plná moc zmocňujúca v prípade skupiny dodávateľov jedného člena skupiny k jednaniu a konaniu v mene všetkých členov skupiny, ktorá musí byť podpísaná všetkými členmi skupiny. alebo osobou oprávnenou konať za všetkých členov skupiny .