Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s rekonštrukciou hygienických zariadení na lôžkových oddeleniach Dolnooravskej nemocnice s poliklinikou Dolný Kubín, situovaných v bloku A a C. Stavebné úpravy pozostávajú z realizácie stavebných prác a dodávok, elektroinštalácie a zdravo technickej inštalácie v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie. Predmet zákazky sa člení na : Blok A : Stavebné úpravy - Rekonštrukcia hygienických zariadení v nemocnici Blok A : Elektroinštalácia Blok A : Zdravotechnika Blok C : Stavebné úpravy - Rekonštrukcia hygienických zariadení v nemocnici Blok C : Elektroinštalácia Blok C : Zdravotechnika Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy ( rekonštrukcia hygienických zariadení vymurovanie nových priečok, výmena dverí, nové omietky, obklady, podlahy, zariaďovacie predmety...) priestorov 2. až 4. NP bloku A a 2. až 5. NP bloku C vexistujúcej časti objektu nemocnice, parc.č. 845/6. Jestvujúci objekt je sedempodlažný (dve PP, päť NP) smurovaným obvodovým plášťom. Nosný systém je tvorený železobetónovým skeletom. V 2.-4. NP bloku A sa nachádzajú tieto oddelenia 2. NP : interné oddelenie ženy, 3.NP: ortopedicko traumatologické oddelenie, 4.NP : chirurgické oddelenie ženy. V 2.-5. NP bloku C sa nachádzajú tieto oddelenia 2. NP : oddelenie dlhodobo chorých, 3.NP: gynekologické oddelenie, 4.NP: pôrodnícke oddelenie, 5.NP : operačné a pôrodné sály. Navrhovaným riešením sa v priestoroch bloku A a C zrekonštruujú jestvujúce hygienické zariadenia, upravia podľa požiadaviek užívateľa a doplnia o nové hygienické zariadenia v súlade s platnými predpismi na materiálno-technické vybavenie jednotlivých druhov zdravotníckych zariadení. PD elektroinštalácie v bloku A a C rieši elektroinštaláciu dotknutej časti s príslušenstvom : svetelenú inštaláciu zásuvkovú inštaláciu uzemnenie a doplnkové pospojovanie PD zdravotechniky v bloku A a C rieši rozvody teplej vody, studenej vody a rozvody kanalizácie k jednotlivým zariaďovacím predmetom, ktorých sa stavebné úpravy dotýkajú.
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na stránke verejného obstarávateľa (podľa bodu I.3) tejto výzvy). Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa alebo z internetovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby: smolenova@donsp.sk. V predmetnom e-maile záujemca uvedie tieto informácie: názov a adresu záujemcu, meno kontaktnej osoby a jej telefonický a e-mailový kontakt. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a stránke verejného obstarávateľa. 3. Verejný obstarávateľ využíva prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní môže uskutočňovať prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou. 4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). 6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile vo formáte *.pdf .Uchádzač si môže stiahnuť formulár JED vo formáte *.rtf, ktorý umožňuje jeho priame vyplnenie na webovom sídle ÚVO. Údaje uvedené v časti I. JED vo formáte *.pdf si uchádzač prepíše do JED vo formáte *.rtf .