Vyhlásené obstarávanie

Školská telocvičňa v obci Cífer - 3.etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Cífer
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
364 452,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Január 2018
Dátum otvárania ponúk:
10. Január 2018
Ponuka musí platiť do:
1. September 2018
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Cífer, Nám.A.Hlinku 31, Cífer, 919 43
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk pre časť Ostatné sa zúčastní len komisia menovaná verejným obstarávateľom. Na otváraní ponúk pre časť Kritériá sa zúčastní komisia menovaná verejným obstarávateľom a uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Toto otváranie je pre nich z dôvodu neuplatnenia elektronickej aukcie verejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Apríl 2018 až 30. Jún 2018

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je stavba telocvične pričom, navrhovaný objekt telocvične sa nachádza v jestvujúcom areáli Základnej školy v Obci Cífer. Riešené územie je vymedzené plochami pozemkov verejných komunikácii Čulenovej ulice a ulice SNP, rodinných domov Čulenovej ulice a objektom školy. Nová telocvičňa je navrhnutá ako halový obdĺžnik, kváder s drevenou konštrukciou. Stavebné práce budú realizované v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v tejto kapitole B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Hmotovo priestorove riešenie saskladá z dvoch základných častí objekt telocvične a objekt hygienického zázemia telocvične. Predmetom obstarávania je objekt hygienického zázemia telocvične v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu-výmer.. Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená v rozsahu vyplývajúcom zo súťažných podkladov, podľa predloženej projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorý bol vypracovaný na základe projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu a výkaz výmer nájdete ako prílohu súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

A) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady, prípadne odoslaním linku, odkiaľ si možno tieto podklady stiahnuť. Verejný obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažných podkladov elektronicky, prípadne linku požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. Písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí uchádzač verejnému obstarávateľovi písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa alebo osobne, alebo faxom alebo elektronicky. B) Pravidlá komunikácie sú nastavené v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. C) Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi. D) Predmet tejto zákazky bude financovaný z finančných zdrojov verejného obstarávateľa t.j. z rozpočtu obce Cífer. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky, ani zálohy na plnenie predmetu zákazky. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Splatnosť faktúry je určená do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, že doručená faktúra bude verejným obstarávateľom vrátená dodávateľovi na doplnenie, resp. opravenie, lehota splatnosti takejto faktúry začne znovu plynúť dňom doručenia doplnenej, resp. opravenej faktúry verejnému obstarávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe týchto súťažných podkladov. E) Obhliadka sa neuskutoční. F) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku podľa § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. G) Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácií verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. V takomto prípade môže ktorýkoľvek záujemca písomne v listinnej podobe požiadať o vysvetlenie priamo na adrese kontaktného miesta uvedeného v bode 1.2 súťažných podkladov. H) Zábezpeka je stanovená vo výške: 6.500,-€ Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač: -zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa; -poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.