Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu Dlhé nad Cirochou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dlhé nad Cirochou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
536 249,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Október 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2017
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2017
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou úradne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu Dlhé nadCirochou. Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu Dlhé nadCirochou

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcombude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile.Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/V prípade poruchy elektronickej komunikácie prostredníctvom EVOSERVISU verejný obstarávateľ akceptuje komunikáciu aj elektronicky prostredníctvom e-mailu. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi verejným obstarávateľoma záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS . Poskytovanie Súťažných pokladov (ďalej len SP). SP budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVO-servisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVO-servisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/, resp. v profile verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa §148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na : http://www.uvo.gov.sk/profily. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií zo záujemcami / uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. Každá komunikácia medzi obstarávateľoma záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 15 000,00 EUR. Ponuky sa predkladajú v listinnej podobe doručením prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne na adrese: Ing. Richard Tomík, Pri trati 15/A, P.O. Box 12, 820 11 Bratislava a zároveň sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservis. Uchádzač doloží doklad resp. čestné vyhlásenie, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora