Vyhlásené obstarávanie

"Zníženie energetickej náročnosti budovy Materskej školy - Kojatice"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kojatice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
185 819,06
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
14. August 2017
Dátum otvárania ponúk:
14. August 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2018
Miesto otvárania ponúk:
I&Z Tender, s.r.o., Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Termín uvádza otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritéria" bude vykonané v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Zámerom verejného obstarávateľa sú stavebné úpravy budovy Materskej školy - Kojatice.. Projekt rieši úpravy existujúcej budovy materskej školy. Podrobný opis predmetu je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaz výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk. 2.Vysvetlenie informácií bude podľa § 48 a §114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 3.Zábezpeka sa požaduje vo výške 5 000,00 €. Podrobné informácie o zložení a uvoľnení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5.Komunikáciu bude verejný obstarávateľ v zmysle § 187 ods. 8 zákona uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona. 6.Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 6 mesiacov (bod II.2.7 tohto oznámenia) bude počítaná od odovzdania staveniska. Termín ukončenia stavebných prác je kritériom na vyhodnotenie ponúk. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody v časti II. 2.7 je uvedená len z dôvodu nutnosti zadať trvanie zákazky v tomto formulári. 7.Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka verejného obstarávania. 8.Verejný obstarávateľ (objednávateľ) neposkytne na plnenie diela zálohu. 9.Verejný obstarávateľ (objednávateľ) zaplatí za vykonané práce po úspešnom ukončení a odovzdaní stavebného diela bez vád a nedorobkov. 10.S účinnosťou zákona o trestnej zodpovednosti právnických osôb (1. júl 2016) je potrebné ustanovenie § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na účasť právnickej osoby vo verejnom obstarávaní aplikovať tak, že na preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia je potrebné predložiť výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb (štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista) vo verejných obstarávaniach vyhlásených/začatých od 1. júla 2016.