Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie energetickej náročnosti účinnosti budovy materská škola, Rudnianska Lehota


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Rudnianska Lehota
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 269,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
27. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
28. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A Shopping Palace 821 04 Bratislava Kancelária na I. poschodi č.dv. 2
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Uchádzač sa preukáže občianskym preukazom, splnomocnený zástupca originál, alebo overeným splnomocnením a občianskym preukazom.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 150

Opis obstarávania

Zákazka pozostáva z výmeny výplní otvorov za plastové, zateplenie fasády, zateplenie časti stropu nad posledným nadzemným podlažím, zateplenie časti stropu posledného nadzemného podlažia zinteriéru, modernizácia zdroja tepla, výmena rozvodov tepla, výmena vykurovacích telies adoplnenie opodlahové vykurovanie, sanita WC a kúpeľňa,vytvorenie bezbariérového vstupu rampy pre imobilných astým spojené terénne úpravy.. Výmeny výplní otvorov za plastové, zateplenie, modernizácia vykurovania, výmena rozvodov tepla a vykurovacích telies. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch dostupných na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/profily/private/detail/6670/zakazky.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. (https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/6670/zakazky ) V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z prostriedkov EÚ. Ak ich do 36 mesiacov nezíska, zmluva o dielo uzatvorená s úspešným uchádzačom nenadobudne účinnosť a zanikne. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečný užívateľ výhod, resp. na zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne na základe obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 9.Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predložiť licenciu na zatepľovací systém. 10. Zhotoviteľ musí súhlasiť s podmienkou, že objednávateľ môže požadovať od zhotoviteľa pred podpisom predmetnej zmluvy uhradiť na účet objednávateľa finančné prostriedky vo výške 5% z ceny diela v € bez DPH ako výkonovú zábezpeku na realizáciu diela. 11.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom.