Vyhlásené obstarávanie

Servis a podpora IKT infraštruktúry – SLA 2024


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Štátna pokladnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
626 940,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční online v prostredí informačného systému ELENA; https://www.e-lena.sk/.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO

Popis podmienky účasti:

Preukazuje sa predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné 2 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné - vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedený obrat v EUR bez DPH za každý hospodársky rok a súčet obratov v EUR bez DPH za požadované hospodárske roky spolu. Dosiahnutý obrat uchádzača súhrnne za predchádzajúce dva hospodárske roky resp. roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku/začatia prevádzkovania činnosti musí byť min. 400.000,00 EUR bez DPH. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole B. § 33 ZVO - FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Preukazuje sa zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že celková hodnota poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola kumulatívne minimálne 600.000,- EUR bez DPH. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie minimálne jednu zákazku, ktorej predmetom boli služby podpory IKT pre IS prevádzkovanej 24/7/365, kde preukáže: a) skúsenosť s poskytovaním prevádzkovej podpory IKT pre IS v móde synchrónnej geografickej redundancie a b) skúsenosť s poskytovaním prevádzkovej podpory IKT pre IS, pri ktorej sú aplikované kritéria bezpečnosti medzinárodných platobných systémov. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole C. § 34 ZVO - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO

Popis podmienky účasti:

Preukazuje sa predložením certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 v oblasti informačných technológií, alebo ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou. Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO/IEC 27001 alebo ekvivalent, z dôvodu prevádzkovania systémov obsahujúcich citlivé a osobné údaje v rámci informačného systému verejného obstarávateľa. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole C. § 34 ZVO - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Preukazuje sa predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky; čo preukáže predložením: - Profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: a) meno a priezvisko experta, b) kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, c) prehľad profesijnej praxe a odborných skúseností vzťahujúcich sa k požadovanej činnosti experta, v prípade: i. praxe alebo odborných skúseností uchádzač uvedie ich rozsah/obsah v rozmedzí od – do; ii. v prípade požiadavky na preukázanie praktických odborných skúseností uchádzač uvedie prehľad počtu praktických odborných skúseností aj s ich popisom tak, aby z prehľadu vyplynulo splnenie požiadaviek na experta, d) informácia o súčasnej pracovnej pozícii experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom. - Dokladu o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. V prípade dokladu vyhotoveného v cudzom jazyku je potrebné predložiť doklady v súlade s bodom 13.1 v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie minimálnych požiadaviek na nasledovných expertov, pričom preukázanie splnenia minimálnych požiadaviek na technickú alebo odbornú spôsobilosť sa požaduje u nasledujúcich osôb: 3.1 Expert č. 1 – Projektový manažér; 3.2 Expert č. 2 – IT špecialista – virtualizácia serverov; 3.3 Expert č. 3 – IT špecialista – sieťová bezpečnosť; 3.4 Expert č. 4 – IT špecialista – sieťová infraštruktúra; 3.5 Expert č. 5 – IT špecialista – sieťová virtualizácia; 3.6 Expert č. 6 – IT špecialista – zálohovanie; 3.7 Expert č. 7 – IT špecialista – systémy pre ukladanie dát; 3.8 Expert č. 8 – IT špecialista – bezpečnosť platobných systémov. Podrobný popis požiadaviek je uvedený v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI v kapitole C. § 34 ZVO - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ a v Prílohe č. 10 – Kontrolný hárok expertov uvedenej v časti C.1 PRÍLOHY SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH ako súčet ceny za paušálne služby a ceny za objednávkové služby (cena za štandardnú prevádzku na 36 mesiacov) v zmysle Prílohy č. 2.1 uvedenej v časti C.1 PRÍLOHY SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV.

Opis obstarávania

Cieľom verejného obstarávania je zabezpečenie služieb externej podpory IKT infraštruktúry, ktorú nedokáže Štátna pokladnica okrem úrovne L1 pokryť vlastnými zdrojmi. Z tohto dôvodu je potrebné externými zdrojmi pokryť poskytovanie služieb externej podpory úrovne L2 a L3 v presne definovaných rozsahoch štandardných, prípadne nadštandardných činností, pohotovostí a reakčných časov na vyriešenie incidentu.



Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania servisu a podpory IKT infraštruktúry na úrovni služieb.

V prípade podpory hardvérovej infraštruktúry bude zahŕňať reakčnú dobu, dostupnosť, prevenciu a riešenie porúch, monitorovanie a reportovanie existujúcej IKT infraštruktúry pozostávajúcej z hardvérových zariadení, softvérových licencií a súvisiacich komponentov obstaraných v rámci projektu „Modernizácia a rozšírenie infraštruktúry informačných systémov určených pre platobné systémy Štátnej pokladnice“.



Zákazka bude vykonaná a dodaná v nasledovných aktivitách:

1. Služby štandardnej prevádzkovej podpory – služby tzv. L2 a L3 úrovne, ktoré ŠP nedokáže riešiť internými kapacitami; vzhľadom na expertné znalosti;

2. Objednávkové služby – sú rozšírením štandardných služieb, pri ktorých je taktiež nevyhnutná podpora/zásah externých expertov.



Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov aj neverejnú časť súťažných podkladov a bude záujemcom poskytnuté po podpise Dohody o ochrane dôverných informácií vo forme kompletnej dokumentácie v zmysle vyhlášky 401/2023 Z. z. na základe ktorej záujemca získa všetky dostupné informácie k príprave ponuky.



Verejný obstarávateľ uplatňuje výhradu podľa §43 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov tvoria neverejnú časť súťažných podkladov a budú poskytnuté na základe podpísanej zmluvy o výmene dôverných informácií (NDA).



Postup pri získaní neverejnej časti súťažných podkladov je uvedený v časti B.2 OPIS PPREDMETU ZÁKAZKY a B.1 OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu, že predmetná skupina obstarávaných služieb tvorí ucelenú technologickú časť, na ktorú je kladená požiadavka na ich vzájomnú interoperabilitu. Požadované riešenie je vnímané ako celok z pohľadu prevádzky.



Všetky poskytované služby, ktoré sú predmetom zákazky, sú na relevantnom trhu poskytované rovnakým okruhom potenciálnych poskytovateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka.



Podrobný opis je uvedený v časti A.1 POKYNY PRE ZÁUJEMCOV A UCHÁDZAČOV; Časť I. Všeobecné

informácie, v kapitole 3. ROZDELENIE PREDMETU ZÁKAZKY.