Vyhlásené obstarávanie

Nákladka, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (tráv, lístie)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
DENOVA - príspevková organizácia
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
https://www.isepvo.sk/
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí u právnických osôb v obchodnom registri, u fyzických osôb v živnostenskom registri

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí na portáli Úradu pre verejné obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak dodávateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO: - prehľadnou tabuľkou poskytnutých služieb (minimálne dva) za predchádzajúce 3 roky v rozsahu: názov sídlo odberateľa, kontaktné údaje odberateľa, predmet poskytnutej služby, termín trvania Zmluvy na poskytnutú službu a cenu poskytnutej služby bez DPH

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritérium na vyhodnotenie ponúk: „Celková cena bez DPH“ – vyjadrená v Eurách, Váha kritéria: 100 bodov, cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nakládka, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (tráva, lístie) Katalógové číslo odpadu 20 02 01 biologicky rozložiteľný odpad predpokladané množstvo 300 t/rok zaradených podľa vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z.z. Odpady budú odvážané na základe telefonickej výzvy, výzvy prostredníctvom e-mailu zo zariadenia na zber na ulici Milana Pišúta 5, 841 07 Bratislava najneskôr do 72 hodín od nahlásenia. Uchádzač služby zabezpečí nakládku odpadu, odvoz a následné zhodnotenie odpadu Uchádzač použije na nakládku a odvoz kontajner s objemom min 30 m3 Uchádzač služby zabezpečí nakládku a odvoz odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami cena za nakládku aj odvoz uviesť samostatne. Uchádzač zabezpečí zhodnotenie odpadu cena za 1 tonu uviesť samostatne. Uchádzač služby vystaví dodací list po každom odbere odpadu. Od naloženia odpadu na dopravný prostriedok uchádzač služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. Uchádzač predloží súhlas/rozhodnutie/ o nakladaní s odpadom podľa § 97 odst. 1 písm. c) Zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch • Prevádzkovateľ zariadenia ( u ch á d z a č ) má a b u d e m a ť dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. • Uchádzač berie na vedomie, že zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z objemov za uplynulú obdobie. • Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia uvedeného v zmluve, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odovzdať vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované vyššie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia uvedeného v zmluve, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky nad jednotkové ceny, ktoré budú dohodnuté. Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdelenie zákazky na časti, vyžaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky a neumožňuje predloženie variantných riešení.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.