Vyhlásené obstarávanie

Firewallová infraštuktúra technologickej siete - Checkpoint - PCI


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Západoslovenská distribučná, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 900 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Eranet
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

36.1. Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto dohodu. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže: 36.1.1. platným certifikátom systému manažérstva kvality – ISO 9001, vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality resp. iný rovnocenný dôkaz ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek kvality minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 9001. 36.1.2. platným certifikátom systému environmentálneho manažérstva – ISO 14001 vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým záujemca deklaruje plnenie zásad ochrany životného prostredia podľa požiadaviek ISO 14001, resp. iný rovnocenný dôkaz, ktorým preukáže dodržiavanie zásad ochrany životného prostredia minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 14001. 36.1.3. platným certifikátom systému riadenia informačnej bezpečnosti vydaného nezávislou inštitúciou ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001 resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 27001. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača. 36.1.4. zoznamom zrealizovaných dodávok a poskytnutých služieb v oblasti: 36.1.4.1. dodávky, implementácie, zabezpečenia prevádzky a údržby firewallovej infraštruktúry alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky na platforme Check Point za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia s uvedením kontaktu na osobu, ktorá referenciu môže potvrdiť, alebo odkaz na referenciu v registri referencií ÚVO. Zoznam musí obsahovať minimálne dve zákazky rovnakého alebo podobného rozsahu ako je predmet zákazky v hodnote minimálne 150.000,00 eur bez DPH na jednu zákazku. 36.1.4.2. Za zrealizovanú dodávku a/alebo poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje aj prebiehajúca zákazka s priebežným plnením (napríklad Rámcová dohoda/zmluva podobná tejto zákazke), pričom v takom prípade sa do hodnoty zákazky nezapočítava celkový dohodnutý objem zákazky, ale len pomerná časť odpovedajúca už zrealizovaným dodávkam a službám, ktoré boli vyfakturované do dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. 36.1.4.3. Zo zoznamu poskytnutých služieb, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak uchádzač použije namiesto referencie ekvivalentný doklad, požaduje sa aj uvedenie kontaktu na osobu, ktorá dodanie služby môže potvrdiť. 36.1.4.4. Za zrealizovanú dodávku a/alebo poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje aj zákazka, ktorú záujemca zabezpečil ako subdodávateľ, pokiaľ jeho podiel na plnení presiahol minimálne 25% hodnoty zákazky, a to tak, že záujemca uvedie identifikáciu partnera a vlastný vykonaný podiel na plnení. 36.1.5. poskytnutím údajov o vzdelaní, odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). 36.1.5.1. Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením dokladov podľa bodov 36.1.6.2. až 36.1.6.3. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: 36.1.5.2. kľúčový expert č. 1: Expert ponúkaného riešenia Check Point- minimálne obsadenie 2 osoby 36.1.5.2.1. minimálne 3-ročná prax; túto podmienku uchádzač preukáže prostredníctvom: 36.1.5.2.1.1. profesijného životopisu a zároveň aj 36.1.5.2.1.2. certifikátom producenta ponúkaného riešenia Check Point CCSE (Check Point Certified Security Expert) (podpísaný sken dokladu alebo elektronickú verziu dokladu podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Kvalita
  • Uchádzač predloží návrh Odmeny podľa vzoru uvedeného v prílohe 2 súťažných podkladovvýška cenníkovej zľavy, pričom v ňom vyplní údaj o Cenníkovej zľave v jednotlivých kategóriách. Aukčnou položkou sú údaje o cenníkovej zľave za každú kategóriu.
  • 38.2.1. Cena za kategóriu Product max. 50 bodov

Opis obstarávania

zabezpečenie produktov a služieb relevantných pre prevádzkovanú firewallovú infraštruktúru, ktoré rozširujú existujúcu funkcionalitu alebo nahrádzajú produkty po ukončení podpory výrobcu

Doplňujúce informácie

1. Pre uchádzačov bude kontaktná osoba k dispozícií v pracovných dňoch v čase od 9:00 hod. do 14:00 hod. 2. Rámcová dohoda bude uzavretá s úspešným uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste. Ďalšie dojednania sa riadia podľa ustanovení v Rámcovej dohode. 3. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky. 4. Obstarávatel si vyhradzuje právo neprijať ponuku, kde celková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 5. Obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje všetkých uchádzačov. 6. Ponuky musia byť v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenska. 7. Riziko plynúce z oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. 8. Predložené ponuky sa uchádzačom nevracajú a uchádzači nemajú právo na úhradu nákladov spojených so spracovaním ponúk a s účasťou v tomto verejnom obstarávaní. 9. Táto súťaž sa uskutočňuje podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 10. Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa ustanovenia § 98 zákona o verejnom obstarávaní t.j. prejsť na metódu Priame rokovacie konanie a to v prípadoch stanovených v zákone. 11. Obstarávateľ môže kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača v zmysle §40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 12. Obstarávateľ bude pri komunikácií v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania v systéme ERANET na URL adrese: https:// zsdis.eranet.sk/#/ . Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa pomocou tlačidla Registrovať cez DP na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť žiadosť o účasť/ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://zsdis.eranet.sk v časti PODMIENKY. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: 12.1. OS: MS Win 10 a vyššie, Android, iOS7, Linux; 12.2. aktuálne verzie prehliadačov: Edge, Firefox, Chrome; 12.3. ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 13. Toto obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty a zelené verejné obstarávanie. 14. Pravidlá neuvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávaní.