Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
§34 ods. 1 písm. a)
Popis podmienky účasti:
podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponú vo vestníku Slovenskej republiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzačom predložený zoznam, bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia dohody alebo jeho súčasti, celkovú cenu dohodnutú v dohode, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 1 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 120 000,- Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ pravidlenú aj nepravidelnú prepravu osôb autobusmi, minibusmi, minivanmi alebo osobnými autami. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich štyroch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej služby, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
podľa § 34 ods. 1 písm. a)
Popis podmienky účasti:
podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponú vo vestníku Slovenskej republiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzačom predložený zoznam, bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia dohody alebo jeho súčasti, celkovú cenu dohodnutú v dohode, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 2 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 27 000,- Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ pravidlenú aj nepravidelnú prepravu osôb autobusmi, minibusmi. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich štyroch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej služby, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby je preprava z letísk a späť v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3a – Návrh Rámcovej zmluvy pre časť č. 1.
Ponuku na jednotlivé časti je potrebné podať v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy informačného systému Elektronického verejného obstarávania Úradu Vlády SR (IS EVO)