Typ podmienky účasti:
Iné
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Podmienky účasti osobného postavenia: Uchádzač Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 1 písm. f)
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu si touto podmienkou overuje uchádzačovu spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s dodaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky preukázať, že v rozhodnom období podľa uzatvorených zmlúv realizoval zákazky: pre časť 1 súhrnne v hodnote minimálne 65 000 EUR bez DPH, za obdobné služby bude verejný obstarávateľ pre časť 1 a 2 považovať strážne služby, ktoré obsahovali aj obchôdzku v exteriéri, pre časť 3 za obdobné služby bude považovať verejný obstarávateľ strážne služby budov. Za rozhodné obdobie sa považujú tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania vo vestníku VO. Ak niektorá zo zákaziek presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie aká časť plnenia zákazky v EUR bez DPH sa realizovala za rozhodné obdobie. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Iné
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Podmienky účasti osobného postavenia: Uchádzač Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 1 písm. f)
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Opis podmienky účasti: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu si touto podmienkou overuje uchádzačovu spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s dodaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky preukázať, že v rozhodnom období podľa uzatvorených zmlúv realizoval zákazky: pre časť 2 súhrnne v hodnote minimálne 165 000 EUR bez DPH, za obdobné služby bude verejný obstarávateľ pre časť 1 a 2 považovať strážne služby, ktoré obsahovali aj obchôdzku v exteriéri, pre časť 3 za obdobné služby bude považovať verejný obstarávateľ strážne služby budov. Za rozhodné obdobie sa považujú tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania vo vestníku VO. Ak niektorá zo zákaziek presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie aká časť plnenia zákazky v EUR bez DPH sa realizovala za rozhodné obdobie. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Iné
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Podmienky účasti osobného postavenia: Uchádzač Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 1 písm. f)
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Opis podmienky účasti: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu si touto podmienkou overuje uchádzačovu spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s dodaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky preukázať, že v rozhodnom období podľa uzatvorených zmlúv realizoval zákazky: pre časť 3 súhrnne v hodnote minimálne 70 000 Eur bez DPH; za obdobné služby bude verejný obstarávateľ pre časť 1 a 2 považovať strážne služby, ktoré obsahovali aj obchôdzku v exteriéri, pre časť 3 za obdobné služby bude považovať verejný obstarávateľ strážne služby budov. Za rozhodné obdobie sa považujú tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania vo vestníku VO. Ak niektorá zo zákaziek presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie aká časť plnenia zákazky v EUR bez DPH sa realizovala za rozhodné obdobie. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Povinnosťou strážnej služby je aj zabezpečovanie poriadku na miestach vstupu a kontrola pobytu návštevníkov LK počas sezóny. Začiatok a koniec pracovnej doby určuje STaRZ, počas bežných pracovných dní, víkendov a sviatkov a otváracích hodín pre návštevníkov je spravidla jednotný; môže sa meniť podľa pokynov prevádzkara LK s oznámením poskytovateľovi minimálne 1 kalendárny deň vopred. Bližšie informácie ohľadne špecifikácie predmetu zákazky tejto časti je uvedené v opise predmetu zákazky.
1. Poskytovateľ je povinný najneskôr pri podpise tejto zmluvy preukázať objednávateľovi platnú licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby v zmysle ust. § 9 a nasl. zákona o súkromnej bezpečnosti. 2. Poskytovateľ je povinný najneskôr pri podpise tejto zmluvy preukázať objednávateľovi platnú poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu pri prevádzkovaní bezpečnostnej služby s výškou poistného krytia minimálne vo výške 1 000 000,- Eur podľa zákona o súkromnej bezpečnosti. 3. Poskytovateľ je povinný zabezpečovať výkon strážnej služby len pracovníkmi, ktorí sú odborne spôsobilé osoby spĺňajúce podmienky podľa zákona o súkromnej bezpečnosti, ktoré úspešne absolvovali skúšku odbornej spôsobilosti a sú držiteľmi platného preukazu odbornej spôsobilosti typu „S“ v zmysle ust. § 19 ods. 1 písm. a) zákona o súkromnej bezpečnosti. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, ktoré budú vykonávať činnosť podľa tejto zmluvy, boli bezúhonné, zdravotne a odborne spôsobilé k tejto činnosti. 4. Poskytovateľ je povinný pred začatím poskytovania strážnej služby predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb, vykonávajúcich v jeho mene strážnu službu s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. 5. Poskytovateľ je povinný vybaviť svojich pracovníkov pri výkone strážnej služby jednotnou uniformou s jasne viditeľným a zrozumiteľným označením názvu poskytovateľa a menom zamestnanca v prednej hornej časti tela. 6. Poskytovateľ je povinný na účely výkonu strážnej služby používať programové vybavenie – aplikáciu na monitorovanie pochôdzkovej činnosti. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia zákazky. Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 10:00 hod. do 15:00 hod. Presný termín a čas obhliadky bude určený na základe žiadosti záujemcu doručenej prostredníctvom elektronického systému a bude každému záujemcovi oznámený najneskôr jeden pracovný deň vopred s údajmi o kontaktnej osobe a informáciami k účasti na obhliadke. Miesto plnenia predmetu zákazky je verejne dostupné. Obhliadka slúži na oboznámenie sa s predmetom zákazky. Prípadne otázky, ktoré z obhliadky vyplynú je potrebné predložiť funkcionalitami IS EVO.