Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie strážnej služby v objektoch STaRZu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
392 289,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Zabezpečenie strážnej služby pre Letné kúpaliská
Popis:
Povinnosťou strážnej služby je aj zabezpečovanie poriadku na miestach vstupu a kontrola pobytu návštevníkov LK počas sezóny. Začiatok a koniec pracovnej doby určuje STaRZ, počas bežných pracovných dní, víkendov a sviatkov a otváracích hodín pre návštevníkov je spravidla jednotný; môže sa meniť podľa pokynov prevádzkara LK s oznámením poskytovateľovi minimálne 1 kalendárny deň vopred. Bližšie informácie ohľadne špecifikácie predmetu zákazky tejto časti je uvedené v opise predmetu zákazky.

Názov:
Zabezpečenie strážnej služby pre Areál zdravia Zlaté piesky
Popis:
Povinnosťou strážnej služby je aj kontrola vstupu a pobytu návštevníkov počas bežnej prevádzky, ako aj počas hromadných kultúrnych/športových podujatí v AZZP počas celého roka a tiež organizácia zaistenia prejazdnosti účelovej prístupovej komunikácie a organizovanie parkovania na nej podľa osadeného dopravného značenia alebo podľa pokynov vedúceho prevádzky alebo bezpečnostného manažéra. Začiatok a koniec pracovnej doby určuje STaRZ, počas bežných pracovných dní, víkendov, sviatkov a otváracích hodín pre návštevníkov je spravidla jednotný; môže sa meniť podľa pokynov vedúceho AZZP s oznámením poskytovateľovi minimálne 1 kalendárny deň vopred. Strážna služba zahŕňa: ochranu života a zdravia, ochranu verejného poriadku, prevádzkového poriadku, ochranu majetku na verejne prístupnom mieste, ochranu majetku na inom než verejne prístupnom mieste, kontrolu návštev, kontrolu cctv, vonkajšiu a vnútornú pochôdzkovú činnosť, kontrola oprávnenosti vynášania hmotného majetku a iných materiálov z priestorov stráženého objektu, kontrola predmetov, materiálov vnášaných do stráženého objektu, kontrola oprávnenosti vjazdu motorových vozidiel do objektu ochrany v súlade s internými predpismi, riešenie krízových situácií, zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov, plnenie ohlasovacej povinnosti a vykonávanie funkcie informátora počas pracovnej doby. Bližšie informácie ohľadne špecifikácie predmetu zákazky tejto časti je uvedené v opise predmetu zákazky.

Názov:
Zabezpečenie strážnej služby pre Zimný štadión Ondreja Nepelu
Popis:
Povinnosťou strážnej služby je aj kontrola priestoru vstupu, pobytu návštevníkov a kontra vstupov účastníkov hromadných kultúrnych/športových podujatí v ZŠON v spolupráci s SBS organizátora podujatia, ako aj zaistenie prejazdnosti účelovej prístupovej komunikácie a organizovanie parkovania na nej podľa osadeného dopravného značenia alebo podľa pokynov vedúceho prevádzky alebo bezpečnostného manažéra. Strážna služba zahŕňa: ochranu života a zdravia, ochranu verejného poriadku, prevádzkového poriadku, ochranu majetku na verejne prístupnom mieste, ochranu majetku na inom než verejne prístupnom mieste, kontrolu návštev, kontrolu cctv, vonkajšiu a vnútornú pochôdzkovú činnosť, kontrolu oprávnenosti vynášania hmotného majetku a iných materiálov z priestorov stráženého objektu, kontrolu predmetov, materiálov vnášaných do stráženého objektu, riešenie krízových situácií, zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov, plnenie ohlasovacej povinnosti a vykonávanie funkcie informátora počas pracovnej doby. Bližšie informácie ohľadne špecifikácie predmetu zákazky tejto časti je uvedené v opise predmetu zákazky.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti osobného postavenia: Uchádzač Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 1 písm. f)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu si touto podmienkou overuje uchádzačovu spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s dodaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky preukázať, že v rozhodnom období podľa uzatvorených zmlúv realizoval zákazky: pre časť 1 súhrnne v hodnote minimálne 65 000 EUR bez DPH, za obdobné služby bude verejný obstarávateľ pre časť 1 a 2 považovať strážne služby, ktoré obsahovali aj obchôdzku v exteriéri, pre časť 3 za obdobné služby bude považovať verejný obstarávateľ strážne služby budov. Za rozhodné obdobie sa považujú tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania vo vestníku VO. Ak niektorá zo zákaziek presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie aká časť plnenia zákazky v EUR bez DPH sa realizovala za rozhodné obdobie. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti osobného postavenia: Uchádzač Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 1 písm. f)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Opis podmienky účasti: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu si touto podmienkou overuje uchádzačovu spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s dodaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky preukázať, že v rozhodnom období podľa uzatvorených zmlúv realizoval zákazky: pre časť 2 súhrnne v hodnote minimálne 165 000 EUR bez DPH, za obdobné služby bude verejný obstarávateľ pre časť 1 a 2 považovať strážne služby, ktoré obsahovali aj obchôdzku v exteriéri, pre časť 3 za obdobné služby bude považovať verejný obstarávateľ strážne služby budov. Za rozhodné obdobie sa považujú tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania vo vestníku VO. Ak niektorá zo zákaziek presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie aká časť plnenia zákazky v EUR bez DPH sa realizovala za rozhodné obdobie. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti osobného postavenia: Uchádzač Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (§ 32 ods. 1 písm. e) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 1 písm. f)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Opis podmienky účasti: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu si touto podmienkou overuje uchádzačovu spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky preukázaním jeho skúseností s dodaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok služieb (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky preukázať, že v rozhodnom období podľa uzatvorených zmlúv realizoval zákazky: pre časť 3 súhrnne v hodnote minimálne 70 000 Eur bez DPH; za obdobné služby bude verejný obstarávateľ pre časť 1 a 2 považovať strážne služby, ktoré obsahovali aj obchôdzku v exteriéri, pre časť 3 za obdobné služby bude považovať verejný obstarávateľ strážne služby budov. Za rozhodné obdobie sa považujú tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania vo vestníku VO. Ak niektorá zo zákaziek presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie aká časť plnenia zákazky v EUR bez DPH sa realizovala za rozhodné obdobie. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Povinnosťou strážnej služby je aj zabezpečovanie poriadku na miestach vstupu a kontrola pobytu návštevníkov LK počas sezóny. Začiatok a koniec pracovnej doby určuje STaRZ, počas bežných pracovných dní, víkendov a sviatkov a otváracích hodín pre návštevníkov je spravidla jednotný; môže sa meniť podľa pokynov prevádzkara LK s oznámením poskytovateľovi minimálne 1 kalendárny deň vopred. Bližšie informácie ohľadne špecifikácie predmetu zákazky tejto časti je uvedené v opise predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Poskytovateľ je povinný najneskôr pri podpise tejto zmluvy preukázať objednávateľovi platnú licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby v zmysle ust. § 9 a nasl. zákona o súkromnej bezpečnosti. 2. Poskytovateľ je povinný najneskôr pri podpise tejto zmluvy preukázať objednávateľovi platnú poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu pri prevádzkovaní bezpečnostnej služby s výškou poistného krytia minimálne vo výške 1 000 000,- Eur podľa zákona o súkromnej bezpečnosti. 3. Poskytovateľ je povinný zabezpečovať výkon strážnej služby len pracovníkmi, ktorí sú odborne spôsobilé osoby spĺňajúce podmienky podľa zákona o súkromnej bezpečnosti, ktoré úspešne absolvovali skúšku odbornej spôsobilosti a sú držiteľmi platného preukazu odbornej spôsobilosti typu „S“ v zmysle ust. § 19 ods. 1 písm. a) zákona o súkromnej bezpečnosti. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, ktoré budú vykonávať činnosť podľa tejto zmluvy, boli bezúhonné, zdravotne a odborne spôsobilé k tejto činnosti. 4. Poskytovateľ je povinný pred začatím poskytovania strážnej služby predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb, vykonávajúcich v jeho mene strážnu službu s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. 5. Poskytovateľ je povinný vybaviť svojich pracovníkov pri výkone strážnej služby jednotnou uniformou s jasne viditeľným a zrozumiteľným označením názvu poskytovateľa a menom zamestnanca v prednej hornej časti tela. 6. Poskytovateľ je povinný na účely výkonu strážnej služby používať programové vybavenie – aplikáciu na monitorovanie pochôdzkovej činnosti. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia zákazky. Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 10:00 hod. do 15:00 hod. Presný termín a čas obhliadky bude určený na základe žiadosti záujemcu doručenej prostredníctvom elektronického systému a bude každému záujemcovi oznámený najneskôr jeden pracovný deň vopred s údajmi o kontaktnej osobe a informáciami k účasti na obhliadke. Miesto plnenia predmetu zákazky je verejne dostupné. Obhliadka slúži na oboznámenie sa s predmetom zákazky. Prípadne otázky, ktoré z obhliadky vyplynú je potrebné predložiť funkcionalitami IS EVO.