Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostná služba na ústredí


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
522 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ústredie SŠHR SR, Pražská 29, 812 63 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v bode 3 časti "A.2 - Podmienky účasti uchádzačov" súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v bode 1 časti "A.2 - Podmienky účasti uchádzačov" súťažných podkladov

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Bližšie informácie sú uvedené v časti "A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA" súťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby podľa § 2 ods. 1 písm. a) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) a ďalších súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov v budove ústredia verejného obstarávateľa v Bratislave na Pražskej ul. č. 29. Verejný obstarávateľ v rámci strážnej služby požaduje: a) výkon strážnej a informačnej služby formou nepretržitej fyzickej ochrany s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu do budovy ústredia verejného obstarávateľa jednou osobou (nepretržitá 24 hodinová strážna služba denne), b) výkon strážnej služby obchôdzkami v stanovených intervaloch s určením pevných kontrolných bodov obchôdzky, c) výkon strážnej služby obsluhou a kontrolou prevádzky bezpečnostných a poplachových systémov (elektrické, elektronické, mechanické a ďalšie komponenty pevne zabudované), ktoré zabraňujú alebo signalizujú (obraz, zvuk, svetlo, a pod.) nepovolený vstup, vjazd, alebo iné nežiaduce vniknutie do chráneného objektu alebo na chránené miesto, alebo výjazd z neho, pričom ide o nasledovné bezpečnostné a poplachové systémy, ktoré sú inštalované v budove ústredia: • integračný bezpečnostný systém C4, • elektrická požiarna signalizácia DIGISYS 111, • kamerový systém Avigilon, d) kontrola a evidencia zamestnancov a evidencia návštev (pracovných ale aj súkromných osôb), v rozsahu účelu návštevy a osoby - zamestnanca, ku ktorej návšteva smeruje, e) kľúčová služba, výdaj kľúčov podľa vnútorného pokynu verejného obstarávateľa vydanom pre daný účel, evidencia vydaných kľúčov od priestorov stráženého objektu, f) kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu, g) plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc verejného obstarávateľa, h) ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod), i) vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času vereného obstarávateľa, j) vykonávanie prepájania došlých telefónnych hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu, k) vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu verejného obstarávateľa, l) zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné, m) zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby. Verejný obstarávateľ oboznámi každého zamestnanca strážnej služby, ktorý bude vykonávať stráženie aochranu objektu verejného obstarávateľa pomocou bezpečnostných a poplachových systémov - integračný bezpečnostný systém C4, elektrická požiarna signalizácia DIGISYS 111 a kamerový systém Avigilon, Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie strážnej služby podľa zákona o súkromnej bezpečnosti a ďalších súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na výkon strážnej služby a s ňou súvisiacich činností s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie: Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom. Lehota viazanosti ponúk je stanovená od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk do 30.09.2024. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponuky vo výške 25.000,00 Eur (slovom: dvadsaťpäťtisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú: - zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa podľa bodu 17.7 písm. a) tejto časti súťažných podkladov alebo - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača podľa bodu 17.7 písm. b) tejto časti súťažných podkladov alebo - poskytnutie poistenia záruky za uchádzača podľa bodu 17.7 písm. c) tejto časti súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v bode 17 súťažných podkladov.