Vyhlásené obstarávanie

Významná obnova budovy ŠD Jedlíkova 13


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Technická univerzita v Košiciach
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 296 284,43
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Procurio s.r.o., Hodžovo 2A, 811 06 Bratislava; prevádzka: Dunajská 12, 040 01 Košice, Slovensko.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu.

Popis podmienky účasti:

Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Tieto sú podrobnejšie rozpísané v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Kvalita
  • Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je významná obnova študentského domova Jedlíkova 13 v areáli študentských domovov na ulici Jedlíkova za účelom zníženia energetickej náročnosti. Bližší popis je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/tuke/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=39935571&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca, nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom prostriedku. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického prostriedku. Ak už záujemca má v elektronickom prostriedku zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický prostriedok vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického prostriedku alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/8037, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického prostriedku pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ ho bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického prostriedku tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického prostriedku v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 60 000,00 €, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v deň a v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou a na mieste stretnutia uvedenom v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií. Úspešný uchádzač berie na vedomie, že uskutočnenie predmetu zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Programu Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+, Kód výzvy: PSK-SIEA-002-2023-DV-EFRR, kód žiadosti: NFP401201DZX8, Názov projektu: Významná obnova budovy ŠD Jedlíkova 13, v prípade úspešnosti žiadosti o poskytnutie prostriedkov. Z uvedeného dôvodu ZoD nadobudne účinnosť až po uzatvorení Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.